logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴
[ شناسه خبر : ۸۶۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عزیزی در گفت‌وگو با موج رسا:

نباید اجازه داد تا دلار در معادلات سالاری کند/ حذف دلار از مبادلات بین‌المللی اتفاق میمون و مبارکی خواهد بود

نباید-اجازه-داد-تا-دلار-در-معادلات-سالاری-کند-حذف-دلار-از-مبادلات-بین‌المللی-اتفاق-میمون-و-مبارکی-خواهد-بود

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جدید مجلس در خصوص حذف دلار از مبادلات بین‌المللی گفت: نباید اجازه داد تا دلار در معادلات سالاری کند.

محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به لزوم حذف دلار از مبادلات بین المللی اظهار کرد: به نظرم کشورها می‌توانند با ایجاد ارتباط بین خودشان و ایجاد یک کمربند در قالب اتحاد می‌توانند منابع پولی و ارزی جدیدی را برای خودشان تعریف کنند.

وی با اشاره به روابط خوب بین ایران، روسیه، چین و ترکیه تصریح کرد: اگر این کشورها به باور برسند که می‌توانند مقابل آمریکا بایستند، آن وقت نتایج بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای متحد باید دلار را از مبادلات خود حذف کنند، خاطرنشان کرد: مبادلات بین‌المللی با کشورهای متحد باید با پول خود کشورها انجام شود.

وی تاکید کرد: اکنون سوال اینجاست که چرا باید دلار در دنیا سالاری کند؟ اکنون کشورها به این باور می‌رسند که می‌توانند به یکسری معادلات وارد بشوند و با واحد پولی جدید و یا با پول خودشان وارد مبادلات شوند.

عزیزی با بیان اینکه حذف دلار از مبادلات بین‌المللی اتفاق میمون و مبارکی خواهد بود، گفت: امیدوارم طرح جدید مجلس نیز تصویب شود و ما شاهد حذف دلار از مبادلات باشیم.

وی بیان کرد: رایزنی‌ها در این زمینه باید با جدیت دنبال شود و در آینده بتوانیم به این موضوع واقعیت بخشیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر