logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰
[ شناسه خبر : ۸۶۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامي استان زنجان:

توقیف محموله قاچاق شوینده خارجی در زنجان/ 450 کیلوگرم گوشت فاسد از یک واحد صنفی در زنجان کشف شد

توقیف-محموله-قاچاق-شوینده-خارجی-در-زنجان-450-کیلوگرم-گوشت-فاسد-از-یک-واحد-صنفی-در-زنجان-کشف-شد

فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي بيش از 6 ميليارد ريال توسط ماموران پليس آگاهي در زنجان خبرداد.

سردار علي آزادي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید بر مبارزه با قاچاق کالا در استان زنجان اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي ماموران پليس آگاهي استان زنجان موفق شدند یک انبار را شناسایی کنند.

وی خاطرنشان كرد: ماموران پس از شناسایی در بازرسي از این انبار 85 هزارو 863 عدد انواع مواد شوینده خارجي قاچاق ، را كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده بيش از 6 ميليارد ريال است، گفت :متهم دستگير شده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

سردار آزادي افزود: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار دارد و اين فرماندهي با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچيان كالا و ارز برخورد خواهد كرد.

کشف 450 کیلو گرم گوشت فاسد در زنجان

وی در ادامه از كشف بيش از 450 کیلوگرم گوشت فاسد و تاريخ گذشته قبل از توزيع در بازار توسط ماموران پليس اماکن خبرداد.

فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: ماموران پليس اماکن عمومی استان زنجان با اقدامات فنی و پلیسی از محل نگهداري و توزيع مواد غذايي فاسد و تاريخ گذشته توسط متصدي یک واحد صنفی پخش مواد غذايي مطلع شدند.

وی خاطر نشان كرد: ماموران پس از اطمینان از وجود مواد غذایی فاسد در این واحد صنفی با هماهنگي مقام قضایی برای بررسي دقيق به محل مذكور اعزام شدند .

اين مقام انتظامي با اشاره به اخذ حکم ورود و انجام بازرسی دقیق از این محل اظهار داشت: ماموران در بازرسي از محل بيش از 450 کیلو گرم گوشت فاسد و تاریخ گذشته كشف كردند.

وی با تاكيد بر اينكه بر اساس نظر كارشناس دامپزشكي گوشت های كشف شده فاسد است تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر