logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵
[ شناسه خبر : ۸۶۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان خبرداد

اجرای پروژه‌های بیولوژیکی با اعتبار 1500 میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی در استان زنجان

اجرای-پروژه‌های-بیولوژیکی-با-اعتبار-1500-میلیون-تومان-از-محل-صندوق-توسعه-ملی-در-استان-زنجان

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اجرای پروژه‌های بیولوژیکی در استان زنجان گفت: یک هزار و 500 میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی در استان زنجان برای اجرای پروژه‌های بیولوژیکی در نظر گرفته شده است.

جلیل سلطان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از اجرای پروژه‌های بیولوژیکی با اعتبار 1500 میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی در استان زنجان  خبر داد و اظهار کرد: اجرای این پروژه ها تا پایان آبان سال جاری به طور کامل پایان می‌یابد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه های بیولوژیکی و نقش آن در کنترل سیلاب و افزایش پوشش گیاهی مناطق اظهار کرد: بر اساس هدف گذاری ها 10 پروژه بیولوژیکی را در 8 شهرستان استان زنجان عملیاتی خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: محل منابع مالی این پروژه ها از صندوق توسعه ملی به میزان یک میلیارد و 500 میلیون تومان تهیه خواهد شد.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه 50 درصد از این میزان تزریق شده است، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در سریعترین زمان ممکن مابقی اعتبار نیز توسط این صندوق تامین شود.

سلطان نژاد زمان اتمام کامل پروژه‌های مربوط به صندوق توسعه ملی در حوزه اجرای عملیات بیولوِژیکی را پایان آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها مربوط به بانکت گذاری، کپه کاری، بذرپاشی، نصب آبشخوار، نهالکاری، مراقبت و آبیاری، تبدیل دیمزار و غیره است.

وی ابراز کرد: عملیات بیولوژیکی روشی علمی ساده و کم‌هزینه است که آبخیزنشینان برای افزایش درآمد، ایمنی و مقابله با اثرهای نامطلوب سیل و فرسایش می‌توانند در اجرا و توسعه آن مشارکت کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر