logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۸۶۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
نماینده مردم تهران در ادواره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی:

در سایه نه گفتن ها به استکبار جهانی، نظام اسلامی پیشرفت کرده است/ انقلابی ها پیشیمان مهمترین عناصر دشمن در داخل کشور

در-سایه-نه-گفتن-ها-به-استکبار-جهانی،-نظام-اسلامی-پیشرفت-کرده-است-انقلابی-ها-پیشیمان-مهمترین-عناصر-دشمن-در-داخل-کشور-

نماینده مردم تهران در ادواره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: نظام اسلامی  در سایه این نه گفتن ها به استکبار جهانی پیشرفت کرده است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حمید رسایی در همایش استکبار ستیزی ونقش جنبش دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی را امام خمینی (ره) انقلاب دوم نامیدند که موجب کشمکش های بین ایران و آمریکا شد و این موضوع موجب قطع کردن رابطه آمریکا با ایران شد.

وی افزود: طی پهل سال گذشته حرکت انقلاب مسیر درستی بوده است و این به این معنی نیست که خطا و اشتباهی وجود نداشته و مملکت گل و بلبل بوده است.

نماینده مردم تهران در ادواره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به هویت، دلیل و اهداف اولیه انقلاب توجه شود، افزود: آیا هویت اول و اصلی انقلاب این بود که موجود زنده به فضا بفرستیم یا تولید انبوه جنگنده های نظامی بوده است؟

حجت الاسلام رسایی خاطرنشان کرد: پیشرفت های نانو، پزشکی و سلول های بنیادی و هسته ای به برکت جوانان با انگیزه و تلاش های انجام شده، محقق شده است که اینها ممیزه ما از دیگر حرکت های اجتماعی و کشورهای سایر در دنیا محسوب نمی شود.

وی ادامه داد: تمایز اصلی انقلاب اسلامی با سایر کشورها و ملت های دنیا مسئله استکبار ستیزی است که چهل سال جمهوری اسلامی به نظام سلطه و قلدرمآبانه نه گفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما در سایه این نه گفتن ها پیشرفت کرده ایم و اگر جایی پسرفت وجود دارد به جایی مربوط است که مسئولان و عناصر به این امیدوارند که دیگران کار ما را بیایند و انجام دهند.

نماینده مردم تهران در ادواره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طول چهل سال گذشته مسیر انقلاب اسلامی مسیر واحدی بوده است اگر چه مشکلاتی نیز وجود داشته و دچار مصائب و سختی هایی بوده ایم.

حجت الاسلام رسایی افزود: کسی که روزی به منابع کشور چنگ انداخته و ما مستعمره آنها بودیم، این مسیر را طاقت نیاورد و مشکل سازی کند.

وی با بیان اینکه هیچ کس به نظام سلطه اعتماد نکرده است که بتواند پیشرفت کند،یادآور شد: اگر چه در طول چهل سال گذشته گاهی ما کسانی را انتخاب کرده ایم که به دشمنان اعتماد کرده اند و یا مسئولیت خود را به خوبی انجام نداده اند.

این مسئول بیان داشت: مقام معظم رهبری بهترین نوع شعار مرگ بر آمریکا خدمت کردن به مردم می دانند و اگر کسی می خواهد نشان دهد که ضد استکباری است،باید خدمات رسانی بیشتری به مردم ارائه کند.

وی گفت: ژاپن از جمله کشورهایی است که حق داشتن ارتش مستقل را ندارد که این به معنای مستعمره بودن این کشور است و حق برگزاری رزمایش نظامی را به تنهایی را ندارد.

نماینده مردم تهران در ادواره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی افزود: ژاپن موظف است بخشی از خاک خود را در اختیار آمریکا برای ساخت پایگاه نظامی بزند.

حجت الاسلام رسایی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی علاوه بر استقلال و دست یابی به علوم مختلف علاوه برتامین امنیت خود،امنیت سایر کشورها را در منطقه حفظ می کند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است و از روز اول نظام سلطه به دنبال این بوده است که عناصری را شناسایی واستفاده کند.

این مسئول انقلابی ها پیشیمان را مهمترین عناصر دشمن در داخل کشور عنوان کرد و گفت: برخی از این افراد پیشمان، همان هایی هستند که در قالب جنبش های دانشجویی و دفتر تحکیم سفارت آمریکا را تسخیر کردند،اینها همان افرادی بودند که بدن هایش از سفارت بالا رفت اما قلبهایشان راضی نبود.

نماینده مردم تهران در ادواره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این افراد چون دیدند که رویارویی با دنیای سلطه هزینه هایی دارد، خودشان را باخته و کم کم مواضع ضد آمریکایی و ضد استکباری آنها کمرنگ شد.

حجت الاسلا رسایی خاطرنشان کرد: در برخی از مناسبت ها به ویژه در مسئله هسته ای،تعهدات ایران مشخص بود اما تعهدات طرف مقابل مشخص نشده بود.

وی تصریح کرد: در طول این مدت به شکل های مختلف که آخرین آن برجام بود،استکبار مقابل نظام اسلامی قرار گرفته است،حاصل برجام اعتماد مسئولانی بود که از گذشته خود به عقیده من پیشمان بودند و اعتقادات قلبی نداشته و اعتمادی به وعده های قرآن ندارند.

این مسئول افزود: اگر در موضوع استکبار ستیزی به دنبال الگو هستیم، حضرت ابراهیم(ع) و افرادی که با ایشان بودند،بهترین الگو هستند.

نماینده مردم تهران در ادواره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های آقای روحانی در جلسه با کارشناسان اقتصادی ها،گفت: ایشان گفته اند که با غربی ها تعارف نداریم و تحریم ها را دور می زنیم،من می گوییم آقای روحانی اگر بلد بودید،تحریم ها را دور بزنید،چرا هسته ای ما را به باد فنا دادی و دانشمندان هسته ای ما را دچار ذلت کرده اید.

حجت الاسلام رسایی افزود: دشمنی بین ما با نظام سلطه ابدی است چرا که هیچ گاه حق و باطل یکجا جمع نمی شوند و نمی توانند با هم سازش کنند.

وی گفت:متاسفانه مهمترین نقطه امید استکبار پیشمان ها هستند که موجب ریزش در بدنه می شوند.

این مسئول بیان داشت: مجلس با کت و شلوار اصولگرایی و دولت با عبای اعتدال گرایی هر دو نسبت به موضوع استکبار ستیزی اما و اگر دارند.

حجت الاسلام رسایی خاطرنشان کرد: کنوانسیون های مطرح شده امروزه استعماری و برخلاف مصالح ملی است و تصویب آنها به سیطره به کشور را افزایش داده و فشار به مردم وارد کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر