logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱
[ شناسه خبر : ۸۶۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگی اوقاف استان زنجان:

70 هزار پرس غذا در بین زائران اربعین در سامرا توزیع شد/ خدمت رسانی موکب زنجان تا شامگاه روز جمعه ادامه دارد

70-هزار-پرس-غذا-در-بین-زائران-اربعین-در-سامرا-توزیع-شد-خدمت-رسانی-موکب-زنجان-تا-شامگاه-روز-جمعه-ادامه-دارد

معاون فرهنگی اوقاف استان زنجان با اشاره به توزیع 70 هزار پرس غذا در بین زائران اربعین در شهر سامرا گفت: خدمت رسانی موکب زنجان تا شامگاه روز جمعه ادامه دارد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام موسی موسوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان در شهر سامرا تا رو جمعه در شهر سامرا برپا است اظهار کرد: از اواخر مهر ماه موکب اداره کل اوقاف زنجان در شهر سامرا برپا شده و تا به امروز 35 هزار پرس صبحانه در بین زائران توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی همچنان ادامه دارد تصریح کرد: در این مدت 70 هزار پرس غذا در هر وعده در بین زائران توزیع شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه به پخت 24 ساعته نان در موکب زنجان بیان کرد: بیش از 80 هزار قرص نان در این مدت پخت و در بین زائران توزیع شده است.

وی عنوان کرد: نان مورد نیاز سایر موکبهای مستقر در شهر سامرا نیز توسط موکب زنجان تامین می‌شد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه توزیع چایی نیز به صورت شبانه روزی در موکب زنجان انجام می‌شود خاطر نشان کرد: چای معمولی و دمنوش‌های مختلف در بین مردم توزیع می‌شود.

وی با اشاره به توزیع 5 هزار و 500 لیتر شربت آب لیمو و پرتقال نیز در بین زائران توزیع شده و همچنان این خدمات رسانی ادامه دارد ابراز کرد: خدمات رسانی به زائران تا عصر روز جمعه انجام می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه در این مدت تیم پزشکی موکب زنجان نیز برای زائران خدمات درمانی ارائه دادند افزود: تیم پزشکی نیز تا عصر امروز خدمات رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر این خدمات تلفن‌های رایگان نیز در اختیار زائران قرار داده شده بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر