logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۸۶۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

13 آبان چهره واقعی استکبار به جهانی را برملا می کند/سخنرانی اوحدی،رئیس سازمان فرهنگی شهرداری تهران در مراسم 13 آبان زنجان

13-آبان-چهره-واقعی-استکبار-به-جهانی-را-برملا-می-کند-سخنرانی-اوحدی،رئیس-سازمان-فرهنگی-شهرداری-تهران-در-مراسم-13-آبان-زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 13 آبان روز استکبارستیزی و نشان دادن چهره واقعی استکبار به جهانیان از سوی ملت غیور ایران است.

سید سعید حسینی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سه واقعه تاریخی 13 آبان‌ماه،اظهار داشت: ۱۳ آبان سه حادثه یعنی تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش‌آموزان سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را با خود به همراه دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به وقوع سه رخداد تاریخی 13 آبان‌ماه در تقویم کشور ثبت و هر ساله نکوداشت آن برگزار می‌شود، افزود: امسال اما اهمیت گرامیداشت این روز بیشتر از سال‌های قبل است.

حسینی با اشاره به اینکه تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343 یکی از روزهای تاریخی کشور است، گفت: 13 آبان 1357 نیز به عنوان روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 به دست دانشجویان خط امام از دیگر روزهای تاریخی 13 آبان است.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس برای نظام اسلامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: باید هر سال گرامیداشت این روز باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به شرایط خاص منطقه و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به کشور و با توجه به آغاز تحریم های جدید آمریکا این روز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در راستای استکبارستیزی و نشان دادن چهره واقعی استکبار به جهانیان تلاش کرده است، از همین رو ضرورت دارد که در راهپیمایی 13 آبان نیز همه اقشار مردم حضور داشته باشند.

وی حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی را جوابی دندان شکن به گستاخی‌های استکبار جهانی در حال حاضر عنوان کرد و گفت:امسال نیز برنامه‌های مناسبتی 13 آبان با مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی می‌شود.

حسینی از برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی 13 آبان در استان خبر داد و گفت: این روز متعلق به ملت ایران است؛ چراکه با حرکت‌های سرنوشت‌سازی که ملت در طول انقلاب اسلامی و پس از آن انجام دادند چهره شوم استکبار را به جهان شناساندند.  

وی افزود: 13 آبان در تقویم کشور به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ثبت شده است که در این روز ملت ایران همه یک صدا در جهت بر ملا کردن چهره شوم استکبار جهانی در راهپیمایی حضور می‌یابند.  

وی افزود: مراسم راهپیمایی 13 آبان در زنجان از ساعت 9:30 و مسیر راهپیمایی از چهارراه امیرکبیر به‌سمت چهارراه انقلاب خواهد بود. 

این مسئول خاطرنشان کرد: سعید اوحدی، رئیس سابق سازمان حج و زیارت؛ رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سخنران ویژه مراسم 13 آبان در زنجان است.

 حسینی با بیان اینکه مراسم 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سایر شهرستان‌ها و شهرهایی استان با حضور مسئولان برگزار می شود،ادامه داد: حضور آحاد مردم در این راهپیمایی ضروری است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر