logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰
[ شناسه خبر : ۸۵۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

بی‌ثباتی وضعیت اقتصادی دلیل کمرنگ شدن حضور هیئت‌های تجاری در استان زنجان است

بی‌ثباتی-وضعیت-اقتصادی-دلیل-کمرنگ-شدن-حضور-هیئت‌های-تجاری-در-استان-زنجان-است

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان دلیل کمرنگ شدن حضور هیئت‌های خارجی در استان زنجان بی‌ثباتی وضعیت اقتصادی دانست و گفت: در صورت ایجاد ثبات اقتصادی وضعیت به حال گذشته برمی‌گردد.

غلامحسین جمیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص کمرنگ شدن حضور تجار خارجی در زنجان اظهار کرد: حضور تجار خارجی را نمی‌توان به یک مقطع زمانی دانست در یک زمانی حضور خوبی دارند و در یک زمانی نیز حضور تجار خارجی کمرنگ می‌شود و این یک امر طبیعی است.

وی تصریح کرد: شرایط اقتصاد این روزها قدری غیر قابل پیش‌بینی شده و خیلی‌ها منتظر هستند که ببینند که چه اتفاقی قرار است بیفتد و چه نتیجه خواهد شد تا متناسب با آن اتفاق تیم‌ها و قرارداد‌ها و مذاکرات خودشان را انجام دهند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان عنوان کرد: تصور کنید یک هیئت خارجی بیاید و براساس شرایط امروز مذاکراتی را انجام دهد و به نتایجی برسند بعد دو ماه دیگر تغییرات کلی ایجاد شود اون مذاکرات بی‌نتیجه می‌شود.

وی هیئت‌های خارجی بیشتر احتیاط می‌کنند و با برنامه حرکت می‌کنند افزود: منتظر هستند وضعیت به یک ثبات و رویه رفتاری جامعه بین‌الملل برسد و بعد از آن روابط افزایش خواهد یافت.

جمیلی تاکید کرد: در حال حاضر به لحاظ مشکلات ناشی از تحریم‌های آبان ماه زیاد نگران نیستیم و مطمئن هستیم از پس آن بر می‌آییم.

وی عنوان کرد: اگ قدری در داخل ما ملاحظه شویم و قدری دولت سختگیرانه و پر التهابش نکند و باید آرامش حاکم باشد تا بتوان در بقیه حوزه‌ها رقابت وجود داشته باشد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر