logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۸۵۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان:

بین‌المللی شدن یکی از رویکردهای دانشگاه علمی و کاربردی است

بین‌المللی-شدن-یکی-از-رویکردهای-دانشگاه-علمی-و-کاربردی-است

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان گفت: بین‌المللی شدن یکی از رویکردهای دانشگاه علمی و کاربردی است.

به گزارش موج رسا; حسن طغرانگار امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: توسعه جوامع بدون دانش امکان پذیر نیست و اسامی دانشگاه ها در تربیت نیروی انسانی دانش‌آموخته بی بدیل است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه دو بال دارد ابراز کرد: یک بار آموزش‌های نظری و بال دیگر آموزش های مهارتی و کاربردی است که دانشگاه علمی کاربردی متولی آموزش‌های مهارتی است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان ساماندهی مدرسان دانشگاه علمی کاربردی را یکی از مهمترین رویکردهای این دانشگاه در دو سال اخیر عنوان کرد و افزود: تایید صلاحیت همه مدرسان در کارگروه ها مورد بررسی قرار می گیرد و در حال حاضر تعدادی از آنها کنار گذاشته شدند.

وی با اشاره به اینکه کارورزی یکی از ویژگی های با رزین دانشگاه به حساب می آید خاطرنشان کرد: برنامه ریزی درسی تدوین مباحث دانشگاهی با حضور اساتید و فعالان این دانشگاه انجام می‌شود تا بحث بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی معتبر شود.

طغرانگار با اشاره به اینکه بدون ارتباط با سایر کشورها نمی توانیم دانش خود را توسعه دهیم بیان کرد: بین‌المللی شدن یکی از رویکردهای این دانشگاه است چراکه با آگاهی سایر کشورها و ظرفیت ما میتوانیم در بحث سرمایه‌گذاری نیز رشد کنیم

وی با اشاره به اینکه مصوبه شورای عالی اداری مبنی بر منع دولت در پرداخت پرداختن به امر آموزش عنوان کرد: با توجه به اینکه مراکز علمی کاربردی تا مهر ۹۸ فرصت دارند تا تعیین تکلیف شوند اما همزمان با این مصوبه از پذیرش دانشجو جدید من شدند که این موضوع دانشگاه را با مشکل مواجه کرده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر