logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷
[ شناسه خبر : ۸۴۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبرداد

رشد 6 درصدی ویزیت پزشکان تامین اجتماعی در زنجان/ درمان سرپایی 513 هزار و 392 بیمار در بیمارستانهای استان زنجان

رشد-6-درصدی-ویزیت-پزشکان-تامین-اجتماعی-در-زنجان-درمان-سرپایی-513-هزار-و-392-بیمار-در-بیمارستانهای-استان-زنجان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به افزایش ویزیت در مراکز درمانی تامین اجتماعی گفت: 513 هزار و 392 بیمار در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان به صورت سرپایی درمان شدند.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از افزایش تعداد ویزیت پزشکان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در نیمه نخست سالجاری 513 هزار و 392 نفر در مراکز درمانی استان پذیرش و مورد مداوا قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست سالجاری 513 هزار و 392 مورد مراجعه سرپایی به دو بیمارستان و 4 درمانگاه سرپایی انجام شده است، بیان کرد: ویزیت پزشکان تامین اجتماعی استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش شش درصدی مواجه شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در 6 ماهه اول سالجاری  5109  مورد عمل جراحی بزرگ و کوچک در دو بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر انجام شده است گفت این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 13.5 درصدی داشته است.

وی تعداد بستری شدگان در دو مرکز بستری تامین اجتماعی در استان را 10533 نفر خواند و تصریح کرد 7.5 درصد رشد بیماران بستری در نیمه نخست سالجاری به ثبت رسیده است.

محمدی با بیان اینکه  یک هزار و 814  نفر از بیماران در دو مرکز درمانی امام حسین (ع)و امید ابهر بستری شده اند، تصریح کرد: بیش از4 هزارو 500 نفر از بستری شدگان تحت عمل جراحی بزرگ و کوچک قرار گرفته اند.

وی به تعداد موالید در دو مرکز درمانی امید ابهر و امام حسین (ع) طی 6 ماه اول  از سال جاری اشاره کرد و افزود: طی این مدت 2 هزارو 28 مورد زایمان در این مراکز درمانی بوقوع پیوسته است، که با احتساب تعداد کل زایمانهای انجام شده در دو بیمارستان 2 هزار و 788 مورد است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اجرای طرح تکریم سالمندان در مراکز درمانی تامین اجتماعی افزود:  جامعه ما بسوی سالمندی میرود و در سازمان تامین اجتماعی نیز طرح تکریم سالمندان و پیشکسوتان بعنوان یک برنامه جامع و راهبردی است

وی تعداد مراجعین سالمند در 6 ماه نخست سال را 79هزار نفر اعلام کرد و افزود در شاخص آمار سالمندان نیز بیش از 12.5 درصد رشد داشتیم و  افراد سالمند به محض مراجعه به مراکز تامین اجتماعی ، خارج از نوبت و به صورت ویژه پذیرش و مورد مداوا قرار می‌گیرند.

محمدی تعداد مراجعين خدمات تشخيصي درماني سرپايي در کل مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را بیش از 458 هزار و 267 نفر ظرف شش ماهه اول سالجاری عنوان کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین و اولین خریدار خدمات درمانی و دومین تولید کننده درمان در سطح کشور است و در زنجان  با دو بیمارستان  ( امام حسین (ع) و امید ابهر‌، یک پلی‌کلینیک تخصصی حکیم هیدجی و چهار درمانگاه سرپایی در شهرستانهای زنجان ، ابهر ، خرمدره و خدابنده فعالیت می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در پایان یادآوری کرد: این تعداد خدمات در بیمارستانهای تامین اجتماعی و پلی کیلنیک‌ها و درمانگاههای سرپایی بصورت کاملا رایگان به بیمه شدگان سازمان ارائه می شود و چرخه ارائه خدمات از بدو پذیرش تا خروج بیمار از سیستم بصورت نسخه الکترونیک است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر