logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۸۴۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سردار سلامی:

در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آییم

در-مقابل-دشمنان-کوتاه-نمی‌آییم

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این‌که «دشمنان وسیعی ائتلاف کرده‌اند تا امنیت این جامعه را متزلزل کنند» گفت: به برکت نیروی انتظامی کشور ما ایمن است.

به گزارش موج رسا;سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در جمع کارکنان انتظامی استان فارس ضمن تبریک هفته ناجا به دلاورمردان نیروی انتظامی،اظهار داشت: یک فرد نیروی انتظامی تجسم و تندیس زنده‌ای از شرافت، غیرت، تعصب، ایمان، گذشت و فداکاری، سعه صدر و حس مسئولیت‌شناسی است. اگر هر جامعه‌ای حیات، نشاط، قوام و آرامش جریان زندگی‌اش تحقق پیدا کند، آن جامعه امن و دارای آرامش است.

 
وی بلدیه ، عدلیه و نظمیه را سه رکن بقای یک جامعه عنوان کرد و گفت: نظمیه یعنی انتظام بخشیدن به نظام سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یک کشور که بخش مهمی از عنصر حیات یک جامعه را تشکیل می‌دهد. وقتی امنیت وجود دارد، هیچ کسی حس خاصی ندارد و همه چیز آرام است ولی اگر در گوشه‌ای از یک کشور بزرگ اتفاق کوچکی بیفتد، همه نگران می‌شوند، انتقاد و اعتراض می‌کنند و در این زمان است که همه قدر امنیت را می‌دانند. وقتی همه خوابند، ماموران ناجا بیدارند، وقتی همه تفریح می‌کنند، کارکنان ناجا در بخش‌های مختلف در حال انجام مأموریت هستند و زمانی که تمام جامعه تعطیل و یا نیمه تعطیل است، فعالیت‌های ناجا همچنان ادامه دارد.
 
وی با بیان این‌که «دشمنان ائتلاف کرده‌اند تا امنیت این جامعه را متزلزل کنند»، افزود: ما متفاوت از سایر کشورهای دنیا هستیم چراکه همه قدرت‌های عالم با تمام توانمندی‌های خود برای این‌که محیط امن ما را خدشه‌دار کنند، با هم متحد شده‌اند، ولی ما به برکت وجود شما ایمن هستیم.
 
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این‌که «در هیچ کشوری در دنیا نیروی انتظامی این‌گونه فعالیت‌های سنگینی ندارد»، افزود: این درحالی است که در آن کشورها فناوری کار می‌کند و از آن مهم‌تر با این همه دشمن و مخاطرات روبه‌رو نیستند.
 
وی در ادامه با اشاره به این‌که «بین سیاست خارجی و امنیت داخلی یک کشور ارتباط مستقیم وجود دارد»، افزود: اگر ما امروز در مقابل دشمنان خود کوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها درگیریم، این را مدیون اعتبار و امنیت داخلی خود هستیم.
 
وی با اشاره به این‌که «شرایط فعلی کشور از هر زمانی در طول 40 سال انقلاب اسلامی بهتر است»، گفت: شاخص‌های امنیتی در کل کشور و همچنین در استان فارس خوب و دارای رتبه بالایی است. با احساس عمیق قلبی از همه تلاش‌های شبانه‌روزی، طاقت‌فرسا و مؤثر کارکنان نیروی انتظامی و سردار گودرزی فرمانده دلاور، همیشه در صحنه، اهل تدبیر، انقلابی و خوشنام انتظامی استان فارس تقدیر و تشکر می‌کنم.
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر