logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۸۴۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

نیروی انتظامی بازوان توانمند برای دستگاه قضا است/ امنیت سرمایه گذاری در جامعه را تقویت می‌کند

نیروی-انتظامی-بازوان-توانمند-برای-دستگاه-قضا-است-امنیت-سرمایه-گذاری-در-جامعه-را-تقویت-می‌کند

رئیس کل دادگستری استان زنجان امنیت را از مولفه‌های مهم در جامعه دانست و گفت: امنیت بسیار مهم است و اگر امنیت نباشد اقتصاد، سرمایه گذاری و آرامش نخواهیم داشت.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادق نیارکی در نشست قضائی و انتظامی به مناسبت گراميداشت هفته ناجا با تبریک هفته نیروی انتظامی بر دلیرمردان عرصه نظم وامنیت اظهار کرد: اگر این باور در جامعه بیشتر رواج یابد که اگر کسی سیلی بزند حتما سیلی خواهد خورد بسیاری از ناملایمات و جرایم کاهش می یابد.

وی با تاکید بر برگزاری بیشتر جلسات تعاملی بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی گفت: باید اجتماع واحد و هم پوشانی بیشتر بین این دو مجموعه شکل بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان نیارکی با اشاره به اینکه ارتقاء همکاری دو مجموعه قطعا خروجی مناسبی را برای استان رقم خواهد زد بیان کرد: در این صورت امنیت پایدار و انتظام بخشی خوب به جامعه تحویل می دهیم .

وی نقطه اصلی و حوزه مشترک دستگاه قضا و نیروی انتظامی را امنیت مردم دانست و گفت: امنیت بسیار مهم است و اگر امنیت نباشد اقتصاد، سرمایه گذاری و آرامش نخواهیم داشت.

صادقی نیارکی با تاکید بر اینکه اگر امنیت نباشد حیاتی برای جامعه باقی نمی ماند خاطر نشان کرد: امنیت یک موضوع عینی ، واقعی و ملموس است.

وی با اشاره به اینکه هدف دستگاه قضا و نیروی انتظامی ایجاد امنیت برای همه افراد جامعه در دورترین و نزدیکترین مکان است بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان بازوان توانمند برای دستگاه قضا است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تقدیر و تشکر و از فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سردار آزادی فرماندهی مقتدر، شجاع، با اخلاق و با انگیزه است.

دستگاه قضا پشتیبانی قاطع برای نیروی انتظامی در خدمت رسانی به مردم است.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان نیز با تاکید بر اینکه رعایت حقوق شهروندی از اولویت‌های مجموعه انتظامی استان است گفت: دستگاه قضا پشتیبانی قاطع برای نیروی انتظامی در خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره بر تداوم برگزاری جلسات تعاملی با دستگاه قضا در سطح استان و شهرستانها ابراز کرد: گسترش تعاملات پلیس و دستگاه قضا خدمات رسانی به مردم را ارتقاء می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان زنجان موفقیت های کسب شده را حاصل تعامل دستگاه قضا و نیروی انتظامی برشمرد و گفت: دربحث وقوع سرقت مغازه و منزل استان زنجان جزو کم وقوع ترین استانها و در رده 31 کشوری قرار داریم.

وی افزود: در وقوع سرقت اتومبیل جزو استانهای کم وقوع و در رده بیستم و در سرقت موتورسیکلت رده بیست و ششم کشوری را داریم.

سردار آزادی با بیان اینکه در کیف قاپی رده سی ام و در مجموع کل سرقت‌ها رده بیست و ششم را داریم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه وقوع جرایم خشن مثل سرقت مسلحانه ، بانک ، آدم ربایی و غیره صفر بوده است گفت : قریب صد در صد قتل های اتفاق افتاده در سطح استان کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی از انواع کالاهای قاچاق د ر استان کشف می شود، گفت: استان زنجان در مسیر تردد هفت استان قرار داشته که پنج استان مرزی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر و تشکر از پشتیبانی قاطع دستگاه قضا از نیروی انتظامی بیان کرد: بر اساس بر اساس آماروقوع سرقت در استان272 فقره کمتر از میانگین کشوری است.

وی با تاکید بر اینکه رعایت حقوق شهروندی از اولویت‌های مجموعه انتظامی استان زنجان است گفت‌: در رعایت حقوق شهروندی در مقایسه با سال‌های قبل پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته و رضایت مردم از عملکرد پلیس افزایش داشته است‌.

سردار آزادی با تقدیر از تعامل و تلاش های دستگاه قضا گفت‌: دستگاه قضا پشتیبانی قاطع برای نیروی انتظامی در خدمت رسانی به مردم است‌.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر