logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۸۴۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نیمه اول آبان؛

اختتامیه سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان در زنجان برگزار می شود/ ارسال 3800 اثر به سوگواره میعادگاه عاشورایی

اختتامیه-سوگواره-ملی-میعادگاه-عاشورایی-دانشجویان-در-زنجان-برگزار-می-شود-ارسال-3800-اثر-به-سوگواره-میعادگاه-عاشورایی

اختتامیه چهارمین دوره سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان اول آبان ماه در زنجان برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; آیین اختتامیه چهارمین دوره سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان و با موضوع عاشورا و نهضت حسینی و بخش ویژه زنجان پایتخت شور و شعور حسینی در نیمه اول آبان‌ماه امسال به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

دریافت آثار برای این سوگواره از 10 مردادماه آغاز و تا 13مهرماه امسال ادامه داشت و علاقه‌مندان برای شرکت در چهارمین دوره این سوگواره ملی، آثار خود را در قالب شعر، عکس، قطعه ادبی شامل دل‌نوشته و نثر و نیز قطعه تصویری شامل کلیپ، نماهنگ و فیلم به دبیرخانه سوگواره ارسال کردند.

بعد از اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این سوگواره، در بخش عکس 2380 اثر، در بخش شعر 1070 اثر، در بخش قطعه‌های تصویری 127 اثر و در بخش قطعه‌های ادبی نیز 265 اثر به دبیرخانه این سوگواره ارسال شد که در مجموع شاهد ارسال 3842 اثر به دبیرخانه این سوگواره و افزایش تعداد آثار ارسالی در دوره چهارم نسبت به دوره‌های گذشته بودیم.

در سومین دوره سوگواره ملی عاشورایی دانشجویان در مجموع 3138اثر از 912 شرکت کننده به دبیرخانه ارسال شده بود که در بخش عکس 1995 اثر از 423 شرکت‌کننده، در بخش شعر 896 اثر از 304 شرکت‌کننده، در بخش پادکست 153 اثر از 107 شرکت‌کننده و در بخش فایل‌های تصویری 94 اثر از 78 شرکت‌کننده ارسال شده بود.

در هر بخش سه تن از داوران و شخصیت‌های ملی، کار داوری را انجام می‌دهند که پس از جمع امتیازها، به نفرات اول تا سوم هر بخش لوح تقدیر به همراه جوایز نقدی و غیرنقدی اهدا می‌شود و نفرات شایسته تقدیر نیز لوح و جوایزی دریافت می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر