logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۸۴۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

همکاری بانک‌ها در اعطای تسهیلات به واحد‌های تولیدی رضایت بخش است/ دوره جدید ارائه تسهیلات رونق تولید در زنجان آغاز شد

همکاری-بانک‌ها-در-اعطای-تسهیلات-به-واحد‌های-تولیدی-رضایت-بخش-است-دوره-جدید-ارائه-تسهیلات-رونق-تولید-در-زنجان-آغاز-شد

استاندار زنجان با اشاره به اینکه همکاری خوب بانک‌ها در اعطای تسهیلات به واحد‌های تولید اشاره و تاکید کرد: بانک‌ها باید تسهیلات را در چارچوب ضوابط و شرایط قانونی ارائه دهند.

 

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری یکشنبه شب در جلسه ستاد رفع موانع تولید با اشاره به همکاری رضایت بخش بانکها در ارائه تسهیلات رونق تولید در استان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در حوزه پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی همکاری و همراهی شبکه بانکی است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه همکاری خوب شبکه بانکی در سطح استان زنجان سبب رونق تولید در واحد‌های اقتصادی استان شده است.

استاندار زنجان به اعطای تسهیلات بر اساس ضوابط و قوانین تاکید کرد و افزود: بنده همیشه به این موضوع تاکید داشتم و معتقدم بانکها نباید زیر بار پرداختی‌های غیرکارشاسی شده بروند.

وی تولید گندم و رکودزنی کشاورزان در تولید این محصول در استان اشاره و بیان کرد: 454 هزارتن به هزینه بیش از 600 میلیارد تومان امسال گندم از کشاورزان خریداری شده است.

درویش امیری با اشاره به اینکه از مهرماه دور جدید اعطای تسهیلات آغاز شده است گفت: در این بخش نیز انتظار ما از شبکه بانکی همکاری و همراهی واحدهای تولیدی است،

مجتبی نوری فرماندار ماهنشان از تولید ماهی خاویا در شهرستان ماهنشان خبردادو افزود: پرورش ماهش خاوریا در این شهرستان به صورت آزمایشی است و تولید این ماهی در مدار بسته انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تولید ماهی خاویار به صورت آزمایشی با همکاری جهاد کشاورزی انجام می‌شود افزود: تولید ماهی خاویار در مدار بسته در شهرستان ماهنشان در مرحله آزمایشی بوده و این پروژه در حال حاضر 80 درصد پیشرفت دارد.

وی از وجود مشکلات در حوزه آبزی پروری در شهرستان ماهنشان افزود: این مشکلات زمانی برطر می‌شود که مصوبات دو سال قبل اجرایی و عملیاتی شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر