logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۸۴۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

با همدلی و همکاری بر مشکلات امروز غلبه می کنیم/ توزیع لاستیک در بین رانندگان ادامه می یابد

با-همدلی-و-همکاری-بر-مشکلات-امروز-غلبه-می-کنیم-توزیع-لاستیک-در-بین-رانندگان-ادامه-می-یابد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با همدلی و همکاری در کنار بخش های دیگر بر مشکلات غلبه کرده و سیلی سختی به استکبار خواهیم زد.

به گزارش موج رسا; عبدالحسین علی اکبری ر جلسه تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان زنجان، با اشاره به اتفاقات اخیر در زمینه حمل و نقل و شرایط اقتصادی کشور، اظهار داشت: تحریم های ظالمانه آمریکا و افزایش هزینه های جاری حمل و نقل موجب ایجاد مشکلاتی در زمینه تامین لاستیک و قطعات خودرو شده است که این امر فشار مضاعفی را به رانندگان تحمیل می کند.

وی با اشاره به برنامه ریزی های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وزارت و دولت برای حل مشکلات رانندگان، خاطرنشان کرد: امیدوارم با مساعدت مددیار این بخش باشیم تا از این مشکلات عبور کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه مسئولیت نگهداری ماشین آلات مسئولیت سنگینی است،افزود: تامین قطعات و پشتیبانی کار سنگین است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه کمک کنیم.

علی اکبری ادامه داد: اگر اعتبارات به اندازه سال 96 تخصیص یابد با توجه به افزایش قیمت ها اعتبار حداقلی محسوب می شود.

وی با اشاره به ارائه مجوز افزایش قیمت از سوی سازمان  ،بیان داشت:50 درصد حق بیمه تامین اجتماعی رانندگان از سوی سازمان محقق شده است و بیمه تکمیلی در دستور کار قرار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه توزیع لاستیک با همکاری انجمن های صنفی،گفت: امیدواریم این روند ادامه یابد.

وی افزود: میزان مصرف لاستیک در حمل و نقل بالا است و با همدلی و همکاری در کنار بخش های دیگر بر مشکلات غلبه کرده و سیلی سختی به استکبار خواهیم زد.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر