logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵
[ شناسه خبر : ۸۴۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

قدرت جمهوری اسلامی ایران قابل مقایسه با 40 سال گذشته نیست

قدرت-جمهوری-اسلامی-ایران-قابل-مقایسه-با-40-سال-گذشته-نیست

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با 40 سال گذشته نیست.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در صبحگاه‌ مشترک نیروهای مسلح استان زنجان با تبریک هفته‌ نیروی انتظامی اظهار کرد: پرسنل نیروی انتظامی به صورت 24 ساعته در جامعه برای مردم خدمات رسانی می‌کند و امنیت جامعه را به خوبی برقرار می‌کنند.

وی به قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: قدرت جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با 40 سال گذشته نیست.

امام جمعه زنجان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری بیان کرد: قدرت جمهوری اسلامی نسبت به نخستین روزهای انقلاب 40 برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی متکی به شرق و غرب نیست، گفت: انقلاب اسلامی تفکر جدیدی از اسلام، نبوت و توحید بود و امروز بسیار قدرتمند است و دشمن تمام تلاش خود را کرده است تا ایران را شکست دهد ولی نتوانسته است.

خاتمی ابراز کرد: هفته گذشته در سوریه نماینده رهبر معظم انقلاب فرمودند که شش سال گذشته آمریکا تاکید کرده بود باید عرض چند ماه اسد برود ولی امروز خود آمریکا از سوریه رفتنی است.

وی با بیان اینکه امنیت حاکم در جامعه یکی از برکات جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: فرمانده انتظامی استان زنجان کارنامه خوبی از خود در سال گذشته بر جای گذاشت.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه پلیس در کنار اقتداری که دارد باید با مردم با صمیمیت رفتار کند، گفت: آنچه که باید همواره رعایت‌ کنید پایبندی به قانون است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر