logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۵
[ شناسه خبر : ۸۳۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

موشک های دور برد سپاه پیام روشنی برای دشمنان داشت/ اتحاد حول محور ولایت، رمز پیروزی انقلاب

موشک-های-دور-برد-سپاه-پیام-روشنی-برای-دشمنان-داشت-اتحاد-حول-محور-ولایت،-رمز-پیروزی-انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: موشک های دور برد سپاه پیام روشن و دقیقی برای دشمنان داشت و آنها نیز این پیام را گرفتند.

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در زنجان،اظهار داشت: انسان مبارز،الهی،جنگجو، باید همیشه بیدار بوده و از دشمن غافل نباشد چرا که غفلت از دشمن موجب جرات دشمن می شود.

وی افزود: امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری به حول و قوه خداوند چهل برابر قوی تر شده ایم و این مردم با همان صلابت روزهای اول انقلاب در صحنه هستند.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد:مردم ایران انقلاب،استقلال، عزت و سربلندی نظام اسلامی را چون جان عزیز گرامی می دارند و اقتدار امروز بسیج پیامی برای کشورهایی است که خط مقدم مقابله با آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل قرار دارند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: نمود قدرت و عزت جمهوری اسلامی در منطقه نقش تعیین کننده دارد و مردم عراق، سوریه، لبنان، یمن،بحرین و افغانستان از روحیه انقلابی و نگاه و امید به حضور همیشگی مردم ایران الگوبرداری می کنند.

وی گفت: این رزمایش پیامی برای دوستان و ولی امر مسلمین دارد که مردم همواره در صحنه بوده و پیامی برای دشمنان که این ملت هوشیار، آگاه و برای انقلاب خود خون ها داده و تا آخرین نفس و قطره خون برای پاسداری از این انقلاب در صحنه حاضر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر داعش، ادامه داد: موشک های دور برد سپاه پیام روشن و دقیقی برای دشمنان داشت و آنها نیز این پیام را گرفتند.

وی بیان داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد حول محور ولایت و رمز ماندگاری نیز همین است همانگونه که حضرت امام خمینی (ره)فرمود:عوامل موجبه انقلاب همان عوامل ادامه انقلاب است که همه پشت سر ولی امر مسلمین حرکت کنند تا این حرکت انشا الله مقدمه ای برای حکومت جهانی مولا باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر