logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲
[ شناسه خبر : ۸۳۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

فروش یک میلیارد ریالی بن کتاب در نمایشگاه کتاب ناشران کشور

فروش-یک-میلیارد-ریالی-بن-کتاب-در-نمایشگاه-کتاب-ناشران-کشور

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در دو روز نخست نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشوریک میلیارد ریال بن کتاب به فروش رسید.

به گزارش موج رسا; ابراهیم قاسمی، در حاشیه نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور اظهار داشت:  نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور و سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان زنجان برخلاف دیگر استان ها به صورت همزمان برگزار شده است که یکی از ویژگی های این نمایشگاه محسوب می شود.

وی با اشاره به فروش 17 میلیون تومانی بن فروش در نخستین روز از نمایشگاه مطبوعات در سال گذشته،ادامه داد: امسال در نخستین روز 37 میلیون تومان بن به فروش رفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دو روز از برپایی نمایشگاه کتاب یک میلیارد ریال فروش بن داشتیم که رقم خوبی محسوب می شود.

قاسمی با اشاره به اینکه از تمام ابزارهای تبلیغاتی برای اطلاع رسانی استفاده شده است،افزود:  توزیع پوستر به ادارات، مراکزآموزشی و پژوهشی؛ ارسال نامه به ادارات برای خرید کتاب از جمه اقدامات در این زمینه است.

وی با یادآوری اینکه از طریق آموزش و پرورش به تمام مدارس اطلاع رسانی شده است، گفت: روزبه روز شاهد حضو پرشورتر مردم هستیم.

این مقام مسوول از اصحاب رسانه و مطبوعات برای اطلاع رسانی این نمایشگاه تقدیر کرد و گفت: برنامه های جنبی هم نسبت به دوره های قبل پربارتر انجام می شود که چندین کارگاه به صورت مناسبتی برای کتاب و ایام محرم برگزار شد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در این نمایشگاه رونمایی از پنج کتاب هم با حضور نویسندگان برگزار شد.// ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر