logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵
[ شناسه خبر : ۸۳۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)2 در زنجان/ حمله موشکی سپاه پاسخ دندان شکن به ابرقدرت های یاوه گو بود

برگزاری-رزمایش-اقتدار-عاشورایی-سپاهیان-محمد-رسول-الله-(ص)2-در-زنجان-حمله-موشکی-سپاه-پاسخ-دندان-شکن-به-ابرقدرت-های-یاوه-گو-بود

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)2  در مصلی خاتم الانبیای زنجان برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در نشست خبری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)،2 اظهار داشت: مرحله نخست رزمایش از نهم شهریور ماه سال جاری در استان های مختلف آغاز شد و در استان زنجان نیز این همایش در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

وی افزود: همزمان با مرحله اول 150 گروه جهادی به مناطق محروم استان زنجان اعزام شدند که در حال حاضر نیز در حال خدمات رسانی است.

این مسئول با بیان اینکه مرحله دوم این رزمایش روز پنج شنبه 12 مهر در مصلی خاتم الانبیای زنجان اجرا می شود،بیان داشت: تمرینات تاکتیکی گردان ها در مرحله انجام شد و این گردان ها در این مرحله نیز حضور دارند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: این رزمایش در واقع اعلام آمادگی برای اطاعت از امر ولی امر مسلمین و خنثی کردن توطئه های دشمنان محسوب می شود.

سردار کرمی بیان داشت: با اشار به ایجاد فتنه توسط دشمنان در طی دو سال گذشته، افزود: در خوزستان نیز در سال جاری شاهد فتنه گری دشمنان بود.

وی حمله موشکی سپاه به داعش در سوریه را پاسخ دندان شکنی به ابرقدرت هایی که یاوه گویی می کنند، عنوان کرد و گفت: این حمله موشکی این پیام را داد که فرزندان انقلاب گوش به فرمان ولایت هستند و دشمنان از هر جایی علیه انقلاب و نظام اسلامی طمع تجاوز داشته باشند، پاسخ دندان شکنی به آنها داده می شود.

این مسئول با اشاره به اجرای 58 پروژه توسط گروه های جهادی در مناطق استان زنجان، بیان داشت:  قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز فعالیت های خوبی انجام داده است.

سردار کرمی از سخنرانی پور جمشید معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در این مراسم خبرداد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این رزمایش انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه های اقتصاد مقاومتی سپاه استان، افزود: 32 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات از سال 92 تا کنون پرداخت کرده است.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 900 طرح در این مدت در راستای سیاس های اقتصاد مقاومتی در استان زنجان اجرایی شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تعامل کامل سپاه استان با دولت، افزود: در همه زمینه ها که صلاح بدونند، سپاه پای کار است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر