logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۰
[ شناسه خبر : ۸۳۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل بار کشور خبر داد:

روند ترخیص لاستیک کامیون از گمرک ادامه دارد

روند-ترخیص-لاستیک-کامیون-از-گمرک-ادامه-دارد

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل بار کشور در ادامه افزود: قطعات مورد نیاز کامیونداران در بازار به سختی پیدا می شد و اگر هم این قطعات کامیون وجود داشت قیمت آنها بسیار بالا بود از همین رو اعتراضات کامیونداران شکل گرفت؛ با توجه به اینکه دو ماه دوماه جنس های جدید می آید مشکلات کامیونداران تا آخر سال به طور کامل حل می شود.

به گزارش موج رسا; محمد خانبلوکی، در خصوص آخرین وضعیت کامیونداران و بارگیری های آنها اظهار داشت: مشکلات کامیون داران تقریباً حل شده است و امیدواریم تا یکی دو روز آینده همه مشکلات آنها به طور کامل حل شود.

وی با بیان اینکه دولت قول داده بود مشکلات آنها را حل کند اظهار داشت: ال سی هایی از سوی دولت برای واردات لاستیک باز شده است؛ که حدود 50 هزار حلقه لاستیک کامیون از گمرک ترخیص شده و روند ترخیص لاستیک برای کامیونداران ادامه دارد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل بار کشور در ادامه افزود: قطعات مورد نیاز کامیونداران در بازار به سختی پیدا می شد و اگر هم این قطعات کامیون وجود داشت قیمت آنها بسیار بالا بود از همین رو اعتراضات کامیونداران شکل گرفت؛ با توجه به اینکه 2 ماه به 2 ماه جنس های جدید می آید مشکلات کامیونداران تا آخر سال به طور کامل حل می شود.

خان بلوکی با اشاره به پیدا شدن تعداد زیادی از انبارهایی که لاستیک احتکار کرده بودند بیان داشت: لاستیک های موجود در این انبارها بعد از شناسایی و با دستورات قضایی در همان استان توزیع شده است؛ در حال حاضر حدود 90 هزار حلقه لاستیک در کشور توزیع شده است.

وی همچنین بیان داشت: هزینه ای که کامیونداران برای بار دریافت می کنند هزینه های آنها را پوشش نمی دهد که اگر این مساله حل شود بقیه مشکلات آنها نیز برطرف می شود؛ هنوز مشخص نیست همه مشکلات کامیونداران چه زمانی حل می شود.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل بار کشور با تأکید بر تأمین امنیت جاده ها اظهار داشت: اگر کامیونداران در چند روز گذشته به جاده نیامده بودند از ترس امنیت جاده ها بود که اوج ناامنی های جاده ای در روز 5 شنبه بود اما بعد از آن امنیت کامیونداران به طور کامل برقرار شد.

خان بلوکی با بیان اینکه تا کنون 30 نفر از اخلالگران امنیت راننده ها در جاده ها بازداشت شده اند تصریح کرد: همه افرادی که دستگیر شده اند اصلا راننده و از قشر کامیونداران نبودند و خوشبختانه با بهبود این شرایط تا فردا مشکلات حمل و نقل جاده ای برطرف می شود.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر