logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۵
[ شناسه خبر : ۸۳۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار شهرستان زنجان:

مشکلات کامیونداران زنجانی حل شد/ بارنامه‌های صادره از زنجان روز به روز در حال افزایش است

مشکلات-کامیونداران-زنجانی-حل-شد-بارنامه‌های-صادره-از-زنجان-روز-به-روز-در-حال-افزایش-است

فرماندار شهرستان زنجان‏ گفت: بارنامه‌های صادره از زنجان روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش موج رسا; رضا عسگری با حضور در غرفه پایگاه اطلاع رسانی موج رسا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری استان زنجان با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به مطالبات کامیونداران اظهار کرد: مجموعه لاستیک‌هایی که در انبار تملیکی به دلایلی که به صورت قاچاق وارد شده و توقیف شده بودند، با تصمیم دولت آزاد و قرار است در بین کامیونداران توزیع شود.

وی با بیان اینکه تعرفه واردات لاستیک به 5 درصد کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: اقدامات قانونی مجموعه لاستیک‌هایی که پشت گمرک بوده و نیاز به تسریع در ترخیص داشتند نیز انجام شده است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه ارز مورد نیاز واردات خودرو تامین شده و ثبت سفارشها نیز از قبل صورت گرفته بود، ابراز کرد: تعدادی از کانتینرها بارگیری شده و در مسیر کشور است.

وی بیان کرد: در زنجان نیز بنا بر این شده تا سهمیه اختصاصی از مرکز را پیگیری کنیم، یک بخش تامین لاستیک بوده و بخش دیگر نظارت و کنترل بر این موضوع بوده تا لاستیک‌ها در اختیار رانندگانی قرار گیرد که نیاز مبرم دارند.

عسگری با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با اتحادیه مربوطه و سازمان صنعت و معدن انجام شده است، گفت: توزیع لاستیک بین رانندگان با اولویت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه کنترلها بر روی انبارها و موجودی لاستیک‌های استان انجام می‌شود، افزود: اکنون تعداد بارنامه‌های صادر شده در زنجان روز به روز افزایش می‌یابد و به نظرم طی روزهای آینده به میزان قبلی برسیم.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به ناامنی‌هایی که در برخی جاده‌ها برای کامیونداران ایجاد می‌شد، اظهار کرد: عوامل اصلی این ناامنی‌ها شناسایی شدند و برخوردهای لازم در این خصوص انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌‌ریزی‌های لازم در خصوص تامین امنیت رانندگان صورت گرفته است، عنوان کرد: خوشبختانه در این خصوص ما هیچ مشکلی در شهرستان زنجان نداشتیم.

عسگری با اشاره به اینکه افرادی که برای رانندگان ناامنی ایجاد می‌کردند از خانواده ناوگان حمل و نقل نبودند، گفت: این افراد توسط وزارت اطلاعات شناسایی شدند و برخوردهای لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بحث بیمه رانندگان و همچنین بیمه تکمیلی آنها نیز برطرف شده است، ابراز کرد: برخی مشکلات در ناهماهنگی‌های اعلام بار نیز رفع شده است، شرکتهای ثبت شده در حوزه حمل و نقل نیز باید تمام ظرفیت خود را به صحنه بیاورند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر