logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۰
[ شناسه خبر : ۸۳۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

اکنون همه دنیا به عهدشکنی آمریکایی‌ها پی‌برده‌اند/ کشور بیشترین ضربه را از خائنان داخلی می‌خورد

اکنون-همه-دنیا-به-عهدشکنی-آمریکایی‌ها-پی‌برده‌اند-کشور-بیشترین-ضربه-را-از-خائنان-داخلی-می‌خورد

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل گفت: اکنون همه دنیا به عهدشکنی و خودبرتر بینی آمریکایی‌ها پی‌برده‌اند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام سیدیعقوب موسوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با گرامیداشت به هفته دفاع  مقدس اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) دشمنان تلاش زیادی کردند تا این انقلاب را به شکست بینجامد اما همه این تلاشها با رهبری امام و شجاعت دلیرمردان ایران اسلامی بی‌نتیجه ماند.

وی با بیان اینکه دشمنان صدام را علیه  ایران تحریک کردند، ابراز کرد: در جنگ تحمیلی تنها رژیم بعث عراق در مقابل ملت ایران نبود، بلکه بیشتر کشورها از جهات مختلف از جمله مالی، نظامی و تبلیغاتی به صدام کمک می‌کردند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه شخصیت‌های بزرگی را در دوران دفاع مقدس در سپاه، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج مشاهده کردیم، خاطرنشان کرد: در تمامی جنگ‌هایی که علیه ایران به راه افتاده مقداری از خاک این کشور جدا شده اما در دفاع مقدس به رهبری امام خمینی(ره) حتی یک وجب از خاک کشور در دست دشمن نماند.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل بیان کرد: وقاحت و سفاهت ترامپ برای همه روشن بود اما در این سخنرانی روشن‌تر شد، رئیس جمهور آمریکا با کمال بی‌شرمی علیه ایران و برخی از کشورها صحبت کرد.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه سخنرانی ترامپ در خصوص پیشرفت‌های آمریکا در دو سال ریاست جمهوری وی سبب خنده حضار شد، عنوان کرد: البته باید گفت که ترامپ در این دو سال خصومت و دشمنی را در دنیا گسترش داده است.

وی تصریح کرد: اکنون همه به عهدشکنی و خودبرتر بینی آمریکایی‌ها پی‌برده‌اند چرا که قصد دارند بر کل دنیا مسلط باشند.

امام جمعه موقت زنجان همچنین سخرنانی رئیس جمهور اسلامی ایران را مورد تمجید قرار قرار داد و گفت: این سخنرانی شهامت و پایداری ملت ایران را به جهان نشان داد.

وی با بیان اینکه اگردر داخل کشور متحد باشیم دشمن قادر به ضربه زدن نخواهد بود، اظهار کرد: باید منیت‌ها را کنار گذاشته همه برای کردم و جامعه خدمت کنیم.

موسوی با بیان اینکه احتکار در دین ما منع شده است و مورد مذمت قرار گرفته است، افزود: اگر ما متحد باشیم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی قادر نخواهند بود تا با چشم جسارت به این ملت نگاه کنند.

وی با تاکید بر اینکه کشور بیشترین ضربه را از خائنان داخلی می‌خورد، بیان کرد: از دولتمردان نیز درخواست می‌کنیم  تا مشکلات اقتصادی مردم حق‌طلب، دین‌جو، پاک و خوب ایران اسلامی و به خصوص طبقات پایین را برطرف کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر