logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۸۳۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

کشورهای 4+1 رفتار ناپسند دولت ترامپ را نمی پذیرند/ از قدرت رسانه برای فساد استفاده نشود

کشورهای-4+1-رفتار-ناپسند-دولت-ترامپ-را-نمی-پذیرند-از-قدرت-رسانه-برای-فساد-استفاده-نشود

استاندار زنجان گفت: هیچ کدام از کشورهای عضو 5+1 امروز رفتار زشت و ناپسند دولت ترامپ را نپذیرفته و با او همراهی نمی کنند.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری امروز در نشست هم اندیشی مدیران و مسئولان روابط عمومی های استان زنجان و جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان زنجان با وی،اظهار داشت: حادثه تروریستی اهواز و به شهادت رسیدن عده ای از هموطنان موجب شد تا محرم و هفته دفاع مقدس با خون شهدا رنگ و بوی کربلایی و عاشورایی پیدا کند.

وی با اشاره به دیدگاه های مقام معظم رهبری در خصوص صداقت روابط عمومی ها، افزود: صداقت می تواند انسان را سربلند و سرافراز کند.

مقام عالی استان ادامه داد: تبلیغات دروغین علیه فرزندان رسول الله موجب به شهادت رسیدن امام حسین (ع) و یارانش در عاشورا شد و تبلیغات را به جایی رساندند که همه کسانی که در کنار پیامبر و حضرت علی بودند باور نداشتند امام حسین (ع)،نوه پیامبر گرامی اسلام است.

استاندار زنجان بیان داشت: اگر رسالت عظیم و مهم تبلیغات از مرز انسانیت و اخلاق، صداقت و انصاف عبور کند، حکومت ها را بالا و پایین کرده و جنگ ها را راه اندازی می کند.

درویش امیری با اشاره به مواجه شدن انقلاب اسلامی با دو جنگ اقتصادی و فرهنگی و رسانه ای،گفت: جنگ تبلیغاتی و رسانه ای بیشتر می تواند کارساز باشد.

وی با بیان اینکه ارائه آمارهای غلط و تبلیغات دروغین مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد، افزود: دوست و دشمن قبول دارند که جمهوری اسلامی در ماجرای برجام آمریکا را تنها گذاشت و هیچ کدام از کشورهای عضو 5+1 امروز رفتار زشت و ناپسند دولت ترامپ را نپذیرفته و با او همراهی نمی کنند.

این مسئول ادامه داد: رسانه ها بخش عمده ای از افکار عمومی،مردم و دولت ها را شکل می دهند در حالی که ما در داخل به آن کم توجه هستیم در حالی که قدرت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه ناشی از رسانه است.

استاندار زنجان با بیان اینکه اخبار منفی هم باید صادقانه مخابره شود، افزود: اخبار مثبت نیز نباید غلو شود.

درویش امیری بیان داشت: رسانه ها می توانند دولت ها را سربلند کرده و یا زمین بزنند، مراقب باشیم از این قدرت برای فساد استفاده نکنیم چرا که اگر قدرت رسانه ای به فساد کشیده شود، آن جامعه بیچاره می شود.

وی افزود: در آینده بسیار نزدیک صدها رسانه به رسانه های موجود اضافه می شود که نیازی به آنتن ندارد، بیاید با واقعیت امروز جامعه درست کنار بیایم.

استاندار زنجان با بیان اینکه همواره اطلاع رسانی و خبر رسانی و ارتباط با رسانه ها برای من مهم بوده است،افزود: اگر مهم نبود این جلسه یا برگزار نمی شد یا به صورت محدود بود.

درویش امیری ادامه داد: مدیرکل جدید روابط عمومی باید نیش و نوش و زخم زبان و تشویق های این جماعت را بپذیرد.

وی افزود: مدال شهروند افتخاری را به من و سالاری بدهید که بعد از رفتن بدون ویزا به زنجان سفر کنیم.

استاندار زنجان برضرورت جلوگیری از اطلاع رسانی ناقص تاکید کرد و گفت: تخریب و تهدید تاوان سختی دارد.

درویش امیری با بیان اینکه سالاری اهل صداقت بود و هر سئوالی داشتم با صداقت پاسخ می داد، افزود: از شناخت گذشته ایشان حداکثر استفاده را می کردم.

در پایان این جلسه از خدمات ادریس سالاری تقدیر و حسن مظفری مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان به سمت مدیرکلی روابط عمومی و امور بین الملل استانداری معرفی شد.

وی علاوه بر سابقه مدیریت در آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان؛ مدیریت خبرگزاری پانا و ریاست سازمان دانش‌آموزی استان زنجان را نیز بر عهده داشته است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر