logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۲
[ شناسه خبر : ۸۳۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تجمعات عاشورایی زنجانی ها،معرفت و بصیرت دینی را به نمایش گذاشت

تجمعات-عاشورایی-زنجانی-ها،معرفت-و-بصیرت-دینی-را-به-نمایش-گذاشت

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تجمعات عاشورایی در شهر زنجان،نمادی از شور و شعور و معرفت و بصیرت دینی و انقلابی را به نمایش گذاشت.

 حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،اظهار داشت: دشمن از تمام ظرفیت و توان خود برای عملیات روانی گسترده در ایام ماه محرم استفاده کرد.

وی ترویج شبهات و سیاه نمایی ظالمانه را از برنامه های دشمن عنوان کرد و افزود: دشمن سعی در ایجاد شکاف بین مردم و سوگواری محرم و گسست بین نظام اسلامی دارد.

این مسئول تصریح کرد: مردم با حضور خالصانه و حماسی در مراسم دهه اول به‌ویژه برنامه های تجمیعی سه روز آخر تمامی نقشه های شوم دشمن را بر آب کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان داشت: در این عزاداری ها یک بار دیگر این راهبرد اساسی آموخته از حضرت امام به رخ دشمنان و بدخواهان کشیده شد که اگر جهانخواران در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد.   وی گفت: تجمعات عاشورایی در شهر زنجان و در شهرهای دیگر بسیار باشکوه و منسجم برگزار شد و نمادی از شور و شعور و معرفت و بصیرت دینی و انقلابی را به نمایش گذاشت.

 حجت الاسلام صفی یاری افزود: مردم با حضور پرشور در عزاداری ها به جهانیان اعلام کردند با وجود همه نقشه ها و توطئه های دشمن، پرچم اسلام و انقلاب و ندای پرشور هیهات من الزله با الگوگیری از نهضت عاشورا همچنان برافراشته خواهد ماند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر