logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۲
[ شناسه خبر : ۸۳۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در نشست مدیران کل دفاتر روستایی کشور مطرح شد؛

خداحافظی استاندار زنجان/ بدترین و زشت‌ترین رفتار با کارگزارانی که خدمت کرده اند، شد

خداحافظی-استاندار-زنجان-بدترین-و-زشت‌ترین-رفتار-با-کارگزارانی-که-خدمت-کرده-اند،-شد

استاندار زنجان در نشست مدیران کل دفاتر روستایی کشور خود را میهمان موقت وزارت کشور عنوان کرد و گفت: تا 24 مهر فرصت حضور در زنجان را دارم.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری ظهر امروز در نشست مدیران کل دفاتر روستایی کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: ماه محرم برای همواره فصل عشق و شور حسینی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه واقعه عاشورا درس بزرگی برای همگان دارد،یادآور شد: پیام عاشورا زیر بار ذلت نرفتن،آزادگی و ایستادگی است که باید از آن درس آموخت.

این مقام مسئول زنجان را شهر کریمان،پایتخت شور و شعور حسینی،شهر غواصان دریادل معرفی کرد و افزود: من مهمان موقت وزارت کشور هستم و از زنجان می روم، افزود: در این مدت بدترین و زشت‌ترین رفتار را با کارگزارانی که بیش از 30 سال در کمال صداقت و پاکی خدمت کرده اند، انجام می دهند.

استاندار زنجان با بیان اینکه به این سمت نچسبیده ایم که هر روز در یک رسانه اعلام می‌کنند باید بروند؛ افزود: این قانون است و باید همه مطیع قانون باشند.

استاندار زنجان مردم زنجان را مهربان و خونگرم توصیف کرد و گفت: استان زنجان در اوج امنیت و آرامش واقعی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه آرامش استان زنجان قبرستانی نیست و در آن نشاط و شادابی موج می‌زند، افزود: برنامه های فرهنگی مختلفی در سال جاری بدون کمترین برگزار شد.

استاندار زنجان گفت: زنجان از نظر فرهنگی غنی بوده و یک هزار و 200 هئیت مذهبی در استان شور می آفرینند.

درویش امیری با بیان اینکه تشکلی در زنجان داریم که این تشکل 100 هزار عضو دارد؛بیان داشت: نزدیک 200 میلیارد تومان برای آن هزینه کرده است که اگر دانشگاه و وزارت علوم نگاه نامهربانانه خود را آن بردارد؛ الان یکی از خیران آمادگی دارد که در آنجا 150 میلیارد تومان هزینه کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر