logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰
[ شناسه خبر : ۸۲۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

اجرای مصوبات کارگروه سلامت کند است/ سرعت اجرای پروژه زنجانرود باید افزایش یابد

اجرای-مصوبات-کارگروه-سلامت-کند-است-سرعت-اجرای-پروژه-زنجانرود-باید-افزایش-یابد

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مصوبات خوبی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی مطرح می‌شود گفت: ولی متاسفانه اجرای مصوبات این کارگروه کند است.

به گزارش موج رسا; اسد‌اله درویش امیری شامگاه شنبه در جلسه کارگروه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به موضوع مطرح شده از عدم حضور مدیران دستگاه‌ها در کارگروه سلامت استان اظهار کرد: در این موضوع یک مقدار روسای کارگروه‌ها و همین طور دبیر خانه شورا برنامه ریزی و توسعه مقصرند که دبیری کارگروه‌ها را برعهده دارند.

وی بیان کرد: یکی از جاهایی که متمرکز می‌شوم میزان مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی در مباحث و جلسات بوده و نباید الان این موضوع را بشنوم که مدیران در کارگروه‌ها نیامدند و استقبال خوبی نداشتند.

استاندار زنجان عنوان کرد: خوب نیست مدیری که عضو شورای برنامه ریزی و توسعه باشد و همچنین حق رای داشته باشد که از 16 جلسه تنها در سه جلسه حضور داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: دبیرخانه باید در اسفند ماه تعداد جلسات و مصوبات آنها و اینکه چند مصوبه اجرا شده و میزان مشارکت اعضا چطور بوده را اعلام کند.

درویش امیری با اشاره به اینکه برای قضاوت عملکرد مدیران از این پارامتر‌ها استفاده می‌شود گفت: میزان جذب اعتبارات ملی از جمله پارمتر‌های قضاوت بنده در مورد عملکرد مدیران است.

وی عنوان کرد: مدیری که می‌خواهد قوی عمل کند و حضور مستمر در جلسات داشته با مدیری که می‌خواهد رفع تکلیف کند باید باهم فرق داشته باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ما مدیریم و در جامعه تصیم‌گیرنده هستیم باید در آنچه وظایف داریم تحلیل کنیم بیان کرد: بحث زنجانرود را در اردیبهشت ماه گفتم الان تازه فعالیت‌ها شروع می‌شود و امیدوارم این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد و باز متوقف نشود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در مصوبات کارگروه سلامت نکات بسیار خوبی در مورد سلامت و امنیت غذایی مطرح شده است افزود: با این وجود اجرایی این مصوبات کند است.

درویش امیری با بیان اینکه بحث زنجانرود را در اردیبهشت مطرح کردم و گفتم برای حل مشکل آن در کار گروه تصمیم‌گیری شود بیان کرد: با این حال حل مشکلات زنجانزود کند پیش می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: جمع آوری آب‌های سطحی نیز آزار دهنده بوده و بخشی از ساکنین شهر از همه ما مسئولان دلخور هستند و باید در این رابطه تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر