logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۸۲۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

مشکل لایروبی زنجانرود بلاتکلیف است

مشکل-لایروبی-زنجانرود-بلاتکلیف-است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به مشکل لایروبی زنجانرود گفت: در حل این مشکل بین شهرداری و شرکت آب منطقه اختلاف نظر وجود دارد که هنوز این بحث به سرانجام نرسیده است.

به گزارش موج رسا; پرویز قزلباش در جلسه کارگروه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به عدم حضور فعال مسئولان در کارگروه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی اظهار کرد: مسئولان ادارات در ان کارگروه به صورت فعال حضور ندارند و برخی از مدیران تاکنون در این کارکنون اصلا حضور نیافتند.

وی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه چندین بار از سوی استانداری تذکرات لازم داده شده ولی این تذکرات هیچ نتیجه ای نداشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه در این کارگروه برخی از مسائل هستند که به صورت جدی به آنها پرداخته میشود گفت: بوی نامطبوعی که در زنجان وجود دارد از جمله این موارد است که به عوامل مختلفی دارد که از مباحث چالش برانگیز این کارگروه است.

وی بیان کرد: عامل این بوی نامطبوع به عواملی چون شرکت راشا کاسپین٬ فاضلاب دانشگاه زنجان و عدم لایه‌روبی رودخانه زنجانرود برمی‌گردد.

قزلباش در ادامه با اشاره به روند کند اجرای جمع‌آوری خروجی فاضلاب‌های خانگی در زنجان گفت: این موارد‌ مطرح شده در آینده می‌تواند مشکلات اجتماعی را منجر شود.

وی با اشاره به مشکل بحث اختلاف بین شهرداری و آب منطقه‌ای زنجان در خصوص لایروبی زنجانرود گفت: در لایروبی زنجانرود بحثی بین شرکت آب منطقه و شهرداری وجود دارد که تقریبا این بحث حل نشده چون شهرداری آزاد سازی حریم را شرط اقدام خود می‌داند و آب منطقه‌ای نیز تا بحال به دلایلی که مطرح می‌کنند اقدامی انجام نمی‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه مشکلاتی که در کارگروه سلامت و امنیت غذایی مطرح می‌شود در صورت بی‌توجهی ممکن است در آینده مشکلات اجتماعی ایجاد کند گفت: متاسفانه اجرای موارد مطرح شده روند خوبی ندارند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر