logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۹
[ شناسه خبر : ۸۲۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

امروز در خاکریز جنگ نرم باید از خون شهدا دفاع کنیم/اجرای 1500 برنامه در هفته دفاع مقدس زنجان

امروز-در-خاکریز-جنگ-نرم-باید-از-خون-شهدا-دفاع-کنیم-اجرای-1500-برنامه-در-هفته-دفاع-مقدس-زنجان

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز باید در بالای این خاکریز فرهنگی و جنگ نرم از خون شهدا دفاع کرده و آن حماسه هارا بازگو کنیم.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: دشمنان در طول چهل سال گذشته دشمنی،فتنه گری ها،تهدیدها و تحریم ها را علیه نظام اسلامی تشدید کرده اند و آمریکا به عنوان شیطان بزرگ دشمن همه مسلمانان است.

وی با بیان اینکه آغاز جنگ به بهانه مرزها نبود، افزود: صدام به پشتیبانی ابرقدرت های جهان این جنگ را آغاز کرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تقابل ابرقدرت ها با انقلاب اسلامی را از علل اصلی آغاز جنگ اعلام کرد و گفت: جنگ در شرایطی به نظام اسلامی تحمیل شد که ایران از نظر سیاسی، اقتصادی و دفاعی هیچ گونه آمادگی برای ورود به جنگ نداشت و شرایط از هر نظر به نفع صدام و پشتیبانان بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: صدام در مصاحبه رسمی پیش بینی کرد که تا 10 روز دیگر کار ایران ساخته است و استراتژیست های آمریکایی نیز این پیش بینی را کرده بودند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: جنگ جهانی در جغرافیای کوچک به نظام اسلامی تحمیل شد و با این وضعیت برآورد آنها از نظر نظامی درست بود.

سردار کرمی ادامه داد: عنایت خداوند متعال، وجود رهبری در راس حکومت اسلامی، حضور مردم با روحیه جهادی و عاشورایی در صحنه های مختلف نظام اسلامی و ولایتمداری و وحدت مردم موجب پیروزی در دوران دفاع مقدس شد و اگر این روحیه در هر صحنه ای باشد، ما پیروزیم.

وی دوران دفاع مقدس را سراسر عزت و افتخار برای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: مثلا در عملیات خیبر در مقابل پاتک های دشمن، گردان به گردان می رفتند و هیچ کس سالم بر نمی گشت چرا که حسینی وار جنگدیدند و بیش از 100 نفر شهید دادیم.

این مسئول بیان داشت: صحنه های زیبای فرهنگی و معنوی دفاع مقدس در تاریخ کم نظیر است و تنها در عاشورا می توان از این صحنه ها پیدا کرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: یکی از زیبایی ها دفاع مقدس در عقبه،صحنه های تاریخی پدر، مادر، همسران و فرزندان بود که عزیزان خود را به سوی میدان جنگ بدرقه می کردند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه هنوز هم این روحیه در مردم ایران وجود دارد، گفت: با این روحیه نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی ایستاد و با همین روحیه امروز شکست ناپذیر می شود.

وی خاطرنشان کرد: عزت، افتخار، استقلال سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ملی، بین المللی، منطقه ای،حضور مردم در همه صحنه ها و پیشرفت در صحنه های علمی و دفاعی دستاورد دفاع مقدس است.

این مسئول با اشاره به توطئه های دشمنان در زمینه های فرهنگی به ویژه نفوذ فرهنگی، افزود: باید در مقابل این توطئه ها نیز هوشیار بود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: اگر رسالت دیروز باکری ها و چمران ها دفاع تا آخرین نفس بود امروز باید در بالای این خاکریز فرهنگی و جنگ نرم از خون شهدا دفاع کرده و آن حماسه هارا بازگو کنیم.

سردار کرمی از اجرای یک هزا رو 500 برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: رژه نیروهای مسلح در اوج قدرت و و حدت امسال نیز با همکاری نیروهای مسلح برگزار می شود.

وی از برگزاری همایش طلایه داران پیشکسوت در چهارم مهر ماه ساعت 16 بعدظهر در زنجان خبرداد و گفت: امسال در این همایش،سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی،مشاور عالی مقام معظم رهبری سخنرانی می کند.

این مسئول بیان داشت: برنامه روایت شهیدایی با همکاری صدا و سیما، دیدار با ائمه جمعه،غبارروبی مزار شهدا،54 پروژه در این هفته افتتاح می شود که از این تعداد 20 پروژه مربوط به آبرسانی به روستاها است و 24 پروژه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت 150 گروه جهادی استان در مناطق محروم، افزود: 10 پروژه نیز توسط بسیج دانش آموزی افتتاح می  شود.

سردار کرمی با بیان اینکه یکی از برنامه های دشمن، تخریب و سیاه نمایی دستاوردها و پیشرفت های نظام اسلامی برای نا امید کردن مردم است،افزود: باید همه دستاوردهای نظام اسلامی بازگو و تبیین شود تا فتنه دشمنان خنثی شود.

وی با اشاره به اینکه جنگ روانی دشمن باید توسط رسانه ها خنثی شود، افزود: دشمنان همزمان با تحریم دست به جنگ روانی برای ایجاد شکاف زده اند و تفرقه اندازی از اهداف مهم دشمنان محسوب می شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر