logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۲
[ شناسه خبر : ۸۲۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

حوزه های علمیه به درخت تنومندی تبدیل شده است/ امام حسین (ع) نشان دادند در مسیر بندگی بن بستی نیست

حوزه-های-علمیه-به-درخت-تنومندی-تبدیل-شده-است-امام-حسین-(ع)-نشان-دادند-در-مسیر-بندگی-بن-بستی-نیست

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حوزه های علمیه به عنوان شجره طیبه ای است که به درخت تنومندی تبدیل شده است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی، در مراسم تودیع و معارفه مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) اظهار داشت: شهامت و فداکاری سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان در صحرای کربلا الگویی برای همگان محسوب می  شود.

وی با بیان اینکه ایشان برای همیشه در تاریخ به عنوان یک خط عزت و سربلندی هستند، افزود: آن حضرت نشان دادند که در مسیر بندگی خداوند مسیر بن بستی نیست.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه حسینیان واقعی هم راه سالار شهیدان را در پیش گرفته و در راه مبارزه با ظلم و ستم تلاش می کنند، ادامه داد: امیدوارم یاران راستینی برای آن حضرت باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان از حوزه های علمیه به عنوان شجره طیبه ای که به درخت تنومندی تبدیل شده یاد کرد و گفت: یکی از برکات حوزه های علمیه خواهران زدودن خرافات در جلسات بانوان است که بسیار گسترده تر از جلسات آقایان است.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه برکات حوزه های علمیه در زندگی فردی و اجتماعی افراد عیان است، گفت: در روند تغییرات مدیریتی در حوزه های علمیه خواهران شاهد حضور افراد شایسته در این منصب هستیم.

وی با بیان اینکه افراد زیادی علاقه مند تحصیل در حوزه علمیه خواهران هستند، گفت: استقرار این حوزه در مرکز شهر موجب شده است تا افراد علاقمندی زیادی برای تحصیل در آن را داشته باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر