logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۸۲۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ماهنشان خبر داد

آسفالت ريزي معابر 16 روستاي شهرستان ماهنشان توسط بنیاد مسکن و مشاركت دهیاران

آسفالت-ريزي-معابر-16-روستاي-شهرستان-ماهنشان-توسط-بنیاد-مسکن-و-مشاركت-دهیاران

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ماهنشان از آسفالت ريزي معابر 16 روستاي شهرستان ماهنشان توسط بنیاد مسکن و مشاركت دهیاران خبر داد.

عباس خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در سال جاری بیش از  95 هزار متر مربع از معابر 16 روستاهای ماهنشان از محل اعتبارات قیر رایگانو با مشارکت دهیاران آسفالت ریزی می شود.

وی افزود: برای آسفالت این روستاها بیش از  2 و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه، بنیاد مسکن در سال هاي اخير با اجراي طرح هادي و بهسازی و مقاوم سازي مسکن روستايي، برای رفع محروميت از چهره روستاهای این شهرستان خدمات شايسته ارائه کرده، ادامه داد: این نهاد انقلابی در توسعه و آبادانی روستاهای استان منشا خیر و برکت زیادی بوده و موجب تحول عظیم و افزایش رضایتمندی اهالی روستاها را در برداشته است.

 خدایی با اشاره به اینکه، توجه به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی یکی از اولویت های مهم این نهاد انقلابی است، بیان کرد: این موضوع  با هدف احداث مسکن مقاوم، تامین مسکن متناسب با نیاز روستاییان، حفظ هویت و سیمای عمومی روستاها و تطبيق کالبد مسکن روستايي با زندگي امروزي پیگیری و دنبال می شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی  را درپیشگیری از حوادث موثر دانست و افزود: تاکنون بیش از  ۴ هزار و 380  واحد مسکونی روستایی در شهرستان ماهنشان(54 درصد از واحدهای مسکونی ) مقاوم‌سازی شده  است.

وی به صدور سند مالكيت‌ واحدهای مسکونی روستایی در راستای افزایش انگیزه جهت پایداری سكونت در روستا، بهره‌گیری مناسب تر روستاییان از خدمات جهت سرمایه‌گذاری و ... ، با همكاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 5 هزار و 700  فقره سند مالکیت ویژه اماکن و واحدهای مسکونی روستایی در این شهرستان صادر شده است که این امر هویت بخشی به مالکیت خصوصی، کاهش مشکلات مربوط به اراضی و بهبود کیفیت مسکن روستایی را به دنبال داشته است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر