logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸
[ شناسه خبر : ۸۲۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان عنوان کرد

برگزاری شور عاطفه‌ها در بیش از 2000 مدرسه استان زنجان

برگزاری-شور-عاطفه‌ها-در-بیش-از-2000-مدرسه-استان-زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به دلیل تقارن 11مهرماه روز جشن عاطفه ها باماه محرم این مراسم ملی ومعنوی در بیش از 2000مدارس استان با عنوان شور عاطفه ها برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری در نشست با اتحادیه های انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ضمن قدردانی از مردم فهیم پایتخت شور وشعور حسینی، فرا رسیدن ماه محرم ماه پیروزی خون برشمشیررا تسلیت گفت و اظهار کرد: به دلیل تقارن جشن عاطفه با ایام سوگواری سیدو سرور وسالار شهیدان این مراسم ملی ومعنوی در بیش از 2000مدارس استان زنجان با عنوان «شور عاطفه ها» برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم فرهنگ احسان وانفاق را در مدارس نهادینه کنیم افزود : به همین منظور امسال برنامه ریزی شده است تعداد 103هزار پاکت عاطفه ها در بین دانش آموزان مدارس استان توزیع شود.

صفری با بیان اینکه کمک های جمع اوری شده در هر مدرسه با نظارت کمیته امداد در بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود گفت: در مدرسه های برخوردار این کمک ها با انتخاب مدرسه معین به مدارس دارای دانش اموزان نیازمند توزیع می شود .

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: برای استفاده حداکثری از ظرفیت خیران علاوه برتشریح روند جشن عاطفه ها از سوی مدارس در برنامه های صبحگاهی اطلاع رسانی از طریق بخشنامه از سوی اداره کل آموزش وپرورش به نواحی 14گانه اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی توسط روابط عمومی ها ،خبرگزاریها ورسانه استانی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه فارغ از میزان کمک همه باید در این طرح شرکت کنیم چرا که کار خیر کوچکش هم بزرگ است وبا جمع شدن کمک های اندک مشکلات بزرگی از نیازمندان حل می شود.

صفری ادامه داد: در کنار همکاری اداره آموزش و پرورش، برنامه ریزی شده است که از ظرفیت بسیج دانش آموزی و دانشجوئی در برگزاری شورعاطفه ها استفاده شود.

مدیر کل کمیته امداد استان از توزیع 103 هزار پاکت شور عاطفه ها در سطح مدارس استان زنجان به منظور جمع آوری کمکهای نقدی دانش آموزان خبر داد و گفت: پاکتهای شور عاطفه ها از طریق سازمان دانش آموزی از هفته اول مهرماه، بین دانش آموزان استان توزیع می شود.

وی از مشارکت یک میلیارد و 500 میلیون تومانی خیران در مرحله اول جشن عاطفه های امسال خبر داد و ادامه داد: با مشارکت مطلوب خیران زنجانی، برنامه هدف گذاری شده استان در جشن عاطفه ها 79 درصد محقق شد.

مهدی رئیس سازمان دانش آموزی استان نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاشها وحمایت های کمیته امداد استان به دانش اموزان نیازمند گفت: باید آموزش فرهنگ احسان وانفاق در بین دانش آموزان را جدی بگیریم

حجت الاسلام والمسلمین حسنی معاون اتحادیه های انجمن های اسلامی دانش آموزان استان نیز کار کمیته امداد را ارزشمند خواند وگفت:بازدید ازخانواده ها ، نیاز سنجی از مشکلات آنان و استفاده از ظرفیت ماه محرم باید در دستورکار امداد قرار گیرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر