logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹
[ شناسه خبر : ۸۲۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج کارمندی استان زنجان:

رزمایش «میز خدمت» در هفت نقطه محروم زنجان برگزار می شود/حل چهره به چهره مشکلات مردم

رزمایش-«میز-خدمت»-در-هفت-نقطه-محروم-زنجان-برگزار-می-شود-حل-چهره-به-چهره-مشکلات-مردم

مسئول بسیج کارمندی استان زنجان گفت: رزمایش «میز خدمت» در هفت نقطه محروم استان زنجان به منظور خدمات رسانی به مردم این مناطق برگزار می شود.

ابوالفضل جمشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: رزمایش «میز خدمت» همزمان با رزمایش اقتدار عاشورایی توسط بسیج کارمندی استان زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش به منظور حل مشکلات و معضلات مردم به صورت چهره به چهره و مستقیم برگزار می شود، افزود: کارشناسان ادارات استان پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود.

این مسئول ادامه داد: این رزمایش در استان زنجان در هفت نقطه محروم برای گره گشایی از مشکلات مردم این مناطق اجرایی می شود.

مسئول بسیج کارمندی استان زنجان با اشاره به اجرای این رزمایش در حسینیه اسلام آباد زنجان، گفت: این رزمایش در مسجد فاطمه الزهرای کوی فاطمیه زنجان نیز اجرایی می شود.

جمشیدی ادامه داد: این رزمایش در مسجد باب الحوائج حسین آباد در ابهر برگزار و حوزه کارمندی شهید رجایی خدابنده نیزدر یکی از روستاهای این منطقه اقدام به برگزاری این رزمایش می کند.

وی از برگزاری این رزمایش در مسجد امام حسین (ع) خرم دره خبرداد و گفت: این رزمایش در مسجد جامع روستای پری،مسجد جامع زرین آباد ایجرود نیز برگزار می شود.

این مسئول تصریح کرد: این رزمایش از ساعت 10 تا 13 روز 26 شهریور ماه سال جاری به منظور خدمات رسانی در مناطق محرم و آسیب دیده در قالب میز خدمت برگزار می شود.

وی ادامه داد: خدمات مشاوره ای به منظور حل مشکلات و معضلات اجتماعی مردم مناطق محروم و ارائه آموزش های لازم با حضور کارشناسان خبر ادارات و سازمان های استان زنجان ارائه می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر