logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۸۲۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به همت حسینیه اعظم زنجان صورت گرفت؛

ایجاد ظرفیت 3000 نفری برای اسکان عزاداران حسینیه اعظم زنجان/پذیرش عزاداران غیربومی از 26 شهریور ماه

ایجاد-ظرفیت-3000-نفری-برای-اسکان-عزاداران-حسینیه-اعظم-زنجان-پذیرش-عزاداران-غیربومی-از-26-شهریور-ماه-

مسئول اسکان حسینیه اعظم زنجان گفت: به همت حسینیه اعظم زنجان ظرفیت سه هزار نفر در روز برای اسکان عزاداران غیربومی در دهه اول محرم ایجاد شد.

به گزارش موج رسا; موسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار مسئولیت اسکان عزاداران غیربومی برای شرکت در مراسم عزاداری این مسجد به صورت متمرکز در اختیار حسینیه اعظم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پذیرش عزاداران غیربومی برای اسکان، از 26 شهریور ماه مصادف با هفتم محرم شروع می شود، اضافه کرد: پذیرش در ورودی شهر زنجان و همچنین در خیابان فردوسی روبروی مسجد حسینیه اعظم تا 30 شهریور مصادف با 11 محرم ادامه دارد.

وی از پذیرایی مهمانان با غذای متبرک حسینیه اعظم خبر داد و تصریح کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته هر مهمان در این ایام یک وعده صبحانه به همراه یک وعده غذای گرم میهمان غذای متبرک حسینیه اعظم خواهد شد.

مسئول اسکان حسینیه اعظم زنجان در خصوص اماکن مورد نظر برای اسکان عزاداران غیربومی توضیح داد: عزاداران حضرت اباعبدالله (ع) در این مدت و طبق هماهنگی در مدارس، مهمان سراهای اداره کل تربیت بدنی، دانشگاه آزاد و سپاه اسکان داده می شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه اسکان مهمانان در همه اماکن مذکور به جز مدارس رایگان است، افزود: هزینه هرشب اسکان عزاداران در مدارس با تخفیف ویژه برای هرخانواده 350 هزار ریال خواهد بود که این مبلغ توسط مسئولان آموزش و پرورش دریافت می شود.

وی همچنین از حضور مهمانان خارجی در این ایام خبر داد و گفت: برای رفاه حال عزاداران حسینی که از خارج از کشور برای اسکان به حسینیه اعظم مراجعه کنند اماکن مجزا در نظر گرفته شده است.

موسوی اضافه کرد: به منظور معرفی حسینیه اعظم زنجان بسته های فرهنگی ویژه برای مهمانان خارجی پیش بینی شده است.

وی در خصوص فعالیت هتل ها و مسافرخانه ها در این ایام یادآور شد: مهمان سرای ادارات و دستگاه های استان، هتل ها و مسافرخانه ها و ... نیز به صورت مستقل پذیرای عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از اقصی نقاط کشور و خارج کشور خواهند بود.

مسئول اسکان حسینیه اعظم زنجان در پایان با اشاره به اینکه طبق پیش بینی های صورت گرفته مشکلی از بابت اسکان مهمانان در این ایام نخواهیم داشت از همه عاشقان و دلدادگان حسینی از همه نقاط کشور دعوت می شود برای شرکت در عزاداری مسجد حسینیه اعظم به زنجان سفر کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر