logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۹
[ شناسه خبر : ۸۲۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

بازسازی شبکه توزیع آب در هسته مرکزی شهر زنجان انجام می‌شود

بازسازی-شبکه-توزیع-آب-در-هسته-مرکزی-شهر-زنجان-انجام-می‌شود

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره بازسازی شبکه توزیع آب در مناطق فرسوده زنجان گفت: بازسازی شبکه توزیع آب در هسته مرکزی شهر زنجان به ویژه در مناطق فرسوده در دستور کار قرار دارد.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ساماندهی شبکه آب در مناطق بافت‌های فرسوده شهری زنجان اظهار کرد: در خصوص با راه و شهرسازی توافق لازم صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در بافت های فرسوده شهر های استان گفت: شرکت آب و فاضلاب در راستای سیاست های کاری خود بر بافت‌های فرسوده شهری تمرکز کرده که اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در هسته مرکزی شهر زنجان از جمله این فعالیت‌ها است.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 2 کیلومتر از شبکه توزیع آب در هسته مرکزی شهر زنجان اصلاح و بازسازی شده است افزود: امسال نیز در کنار پروژه احداث پیاده راه سبزه میدان اصلاح و بازسازی شبکه در این محدوده نیز اجرایی شد.

وی در ادامه با اشاره به کیفیت آب شرب زنجان گفت: آب شرب شهر زنجان کیفیت بالا دارد و به صورت مستمر نیز کیفیت آن در آزمایشگاه مورد رصد قرار می‌گیرد.

جزء قاسمی با بیان اینکه تعامل و همکاریهای سازنده ‌شرکت آب و فاضلاب و اداره کل راه و شهر سازی استان زنجان تاکنون نتایج چشمگیری با خود در پی داشته است بیان کرد: تامین زیرساخت‌های مسکن مهر در استان زنجان به عنوان نمونه‌ای بی‌نظیر در کشور از جمله این موارد است.

وی اجرای شبکه توزیع آب در محدوده گاوازنگ و آبرسانی به این منطقه را از اولویت های کاری در شرکت آبفای استان زنجان عنوان کرد و گفت: برای اجرای این پروژه 60 میلیارد ریال اعتبار لازم است که در صورت امکان اجرایی خواهد شد.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه مطالعات اجرای طرح آبرسانی به گاوازنگ از سوی شرکت آب و فاضلاب انجام شده است گفت: این طرح در سه فاز اجرایی تعریف شده که با تامین اعتبار آماده عملیاتی کردن آن هستیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر