logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۸۱۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مسئولان باید از خواب و استراحت خود برای پیشرفت کارها بزنند/ خواب های پریشان دلار و ارز همه را غافل کرده است

مسئولان-باید-از-خواب-و-استراحت-خود-برای-پیشرفت-کارها-بزنند-خواب-های-پریشان-دلار-و-ارز-همه-را-غافل-کرده-است

استاندار زنجان گفت: مسئولان باید از خواب و استراحت خود در این شرایط کشور بیشتر زده و دلشان برای ماموریت، کارها و مردم بسوزد تا کارها پیش رود.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری امروز در یازدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)،اظهار داشت: خواب های پریشان دلار،ارز و سکه همه را غافل کرده است و موجب شده تا ذهن ها متوجه این امر شود.

وی با بیان اینکه همه ماموریت های سال های 95 و 96 به قوت خود باقی است و همه پروژ های نیمه تمام ادامه دارد،افزود: مگر طرح آبیاری نوین، گاز رسانی به روستاها و احداث خانه بهداشت و سلامت جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی نیست؟ کدام مسئول ابلاغ کرده است که این پروژه ها لغو شده است.

مقام عالی استان افزود: نباید تحت تاثیر فضای بد و رکود اقتصادی قرار بگیریم باید مسیر را ادامه دهیم،چرا کم تحرکی و بی تعهدی بخشی را به حساب ستاد اقتصاد مقاومتی می گذاریم.

استاندار زنجان ادامه داد:همه ماموریت های سال گذشته به قوت خود باقی است،باید وزارتخانه ها برش استانی را برای برنامه های سال جاری اعلام می کردند اما اگر اعلام نشده است، برنامه ها تعطیل بردار نیست.

درویش امیری با بیان اینکه اعضای مرتبط با این 27 ماموریت پنج دستگاه اجرایی هستند، افزود: اگر دنبال بهانه ایم، برای همه راه بهانه تراشی وجود دارد اگر می خواهیم به وظایف و تکالیف خود بپردازیم وظایف متعددی وجود دارد، حداقل دنبال وظایف دستگاهی خود باشید.

وی گفت: با توان مضاعف باید پروژه های نیمه تمام دنبال شود مگر برای راه و شهرسازی هر سال برش استانی اعلام می شود که امسال دنبال برش استانی هستیم.

مقام عالی استان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان خواست دستگاه های اجرایی عملکرد خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی ارائه کرده و این سازمان خود را بدهکار دستگاه های اجرایی نکند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه راه گریز،فرار و پاسخگویی را بیشتر از شما بلدم، بیان داشت: اگر قرار باشد به دستگاه های ملی ایراد بگیریم من بیشتر بلدم بنا نیست منتظر دستورالعمل تهران باشیم.

درویش امیری تصریح کرد: مسئولان باید از خواب و استراحت خود در این شرایط کشور بیشتر زده و دلشان برای ماموریت، کارها و مردم بسوزد تا کارها پیش رود.

وی ادامه داد: اسم دستگاه های اجرایی که می گویند نمی شود، نمی کنیم و یا در مسیر خدمت به مردم خلل ایجاد می کنند،به رسانه ها اعلام می کنم.

استاندار زنجان برضرورت تعیین تکلیف شبکه طرح سد گلابر تاکید کرد و گفت: خوش ندارم استانداری به همه مسائل ورود کند، پس دستگاه های اجرایی چه کاره هستند؟

درویش امیری ادامه داد: اینکه طرحی آماده شده و فقط سر اینکه چگونه به کشاورزان آب بدهیم با همدیگر توافق نمی کنیم،باید به سرخودمان بزنیم.

وی با بیان اینکه آب منطقه ای باید تضامین متعارف را برای این امر از کشاورزان درخواست کند، افزود: جلسه ای در محل سد برگزار و مشکلات آن حل شود..

این مسئول پخس برنامه ای علیه شرکت ترکیه ای در زنجان را موجب ناراحتی مسئولان این شرکت عنوان کرد و افزود: بر چه اساسی این برنامه با غرض به موضوع پارس حیات پرداخته است.

استاندار زنجان ادامه داد: ضروری است صدا و سیمای مرکز زنجان گزارشی واقعی از فعالیت این شرکت در زنجان تدارک دیده و پخش کند.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ ]
ضمن سپاس از استاندار محترم :جناب آقای استاندار دستگاههای فرهنگی استان در مقایسه با سایر استانهای همتراز بسیار کم کارند ویا اینکه کارهایی انجام دادند که با عرف فعالیت ها تعریف نشده وصرفا کاری برای بالا بردن جایگاه شخصی مدیران بوده واصولا براساس نیاز مردم نبوده است وبرخی کارهایی هم وجود دارد اصلا دولت در آن ها نقشی نداشته است امام بنام خود گزارش کردن در کارهای فرهنگی موازی کاری شدید وجود دارد ارشاد وظیفه سازمان تبلیغات کانون پرورش فکری وظیفه آموزش وپرورش را انجام می دهد ودرد های که شما از آنها اطلاع ندارید اگر سانسور نشود از این هم اطلاع پیدا نخواهید کرد
فرم ارسال نظر