logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۰
[ شناسه خبر : ۸۱۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان:

توسعه روستایی در گرو بهبود زندگی اجتماعی و اقتصادی روستائیان است

توسعه-روستایی-در-گرو-بهبود-زندگی-اجتماعی-و-اقتصادی-روستائیان-است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: توسعه روستایی در گرو بهبود زندگی اجتماعی و اقتصادی روستائیان است.

به گزارش موج رسا; سجاد صنعتی منفرد مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دوره آموزشی نقش و جایگاه دستگاه های اجرایی استان که با حضور موسوی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاونین بنیاد مسکن و جمعی از کارشناسان حوزه های مختلف این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: توسعه روستایی راهبردی برای بهبود زندگی اجتماعی و اقتصادی روستائیان است.

صنعتی منفرد افزود: بنیاد مسکن استان، با رفع محرومیت در مناطق روستايي، بهبود سطح و كيفيت زندگي روستاييان، ايجاد اشتغال و افزايش بهره وري آنان، نقش موثری در توسعه استان دارد.

وی احداث مسکن مقاوم و بادوام روستايي و تلاش در حفظ هويت معماري بومي‌ مسکن روستايي را امری مهم و ضروری دانست و گفت: ایجاد زمینه توسعه پایدار و افزایش سطح رفاه زندگی روستائیان، ارتقاء اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بین روستائیان، ايجاد تسهيلات لازم جهت بهبود مسكن روستاييان و خدمات محيط زيستي و عمومي‌، نهادینه شدن فرهنگ مقاوم سازی در روستاها و ایمنی بیشتر واحد های مسکونی روستایی در برابر حوادث طبیعی از برخی اهداف این نهاد انقلابی است.

صنعتی منفرد خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن با ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه گردشگری در روستاها همواره فعالیت های گسترده ای در زمینه ایجاد محیطی مطلوب و جذاب برای روستاییان، با جذب بیشتر گردشگران به رونق و توسعه صنعت گردشگری انجام داده است.

وی ادامه داد: ایجاد فرصت های شغلی مناسب جهت توسعه و پیشرفت در جامعه روستایی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که همواره این امر از سوی این نهاد پیگیری و دنبال می شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر