logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۸۱۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

فرآیند پذیرش اسناد خسارت متفرقه به کارگزاری‌های رسمی برون سپاری می‌شود

فرآیند-پذیرش-اسناد-خسارت-متفرقه-به-کارگزاری‌های-رسمی-برون-سپاری-می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای مهر ماه سالجاری پذیرش اسناد خسارات متفرقه دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی ، به کارگزاریهای رسمی تامین اجتماعی واگذار میشود.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه سالجاری پذیرش اسناد خسارات متفرقه دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی ، به کارگزاریهای رسمی تامین اجتماعی واگذار می‌شود.

وی افزود: هزینه درمان بیمه شدگانی که در مؤسسات درمانی غیر طرف قراردادتحت درمان قرارگرفته و هزینه های درمان را ، راساً پرداخت می نمایند از ابتدای مهر ماه سالجاری توسط کارگزاریهای رسمی تامین اجتماعی محاسبه، پذیرش و مورد رسیدگی و پرداخت قرار خواهد گرفت.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان بیان کرد: هم اکنون در حال انعقاد قرار داد با کارگزاریها هستیم و نمایندگان هر کارگزاری طی سه مرحله آموزشهای فنی لازم را فرا خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه طرح واگذاری فرایند پذیرش اسناد خسارات متفرقه در 17 استان کشور بصورت پایلوت اجرا و با موفقیت به انجام رسیده خاطرنشان کرد: این طرح در13 استان کشور از جمله استان زنجان نیز در این مرحله  اجرایی و عملیاتی میشود.

این مقام مسئول تاکید کرد بیمه شدگانی که تاکنون برای دریافت هزینه های درمانی خود به دفاتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی مراجعه میکردند ، از اول مهر ماه به کارگزاریهای رسمی استان مراجعه خواهند کرد .

محمدی تعدادپرونده های رسیدگی و پرداخت شده خسارات متفرقه در سال 96 را بیش از 1721 مورد اعلام کرد و گفت: مجموع هزینه های پرداخت شده بابت خسارات متفرقه این تعداد پرونده در بخش سرپایی بالغ بر 223 میلیون تومان و در بخش بستری نیز 4 ملیارد تومان است .

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر