logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸
[ شناسه خبر : ۸۱۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
استاندار زنجان:

خدمات شایسته نظام در فضای پر التهاب اقتصادی گم شده است/ بشکند دست و قلمی که از کمک به باغ موزه دفاع دریغ کند

خدمات-شایسته-نظام-در-فضای-پر-التهاب-اقتصادی-گم-شده-است-بشکند-دست-و-قلمی-که-از-کمک-به-باغ-موزه-دفاع-دریغ-کند

استاندار زنجان گفت: متاسفانه در مسیری قرار گرفته و حرکت می کنیم که خدمات شایسته در فضای پر التهاب اقتصادی و بد اخلاقی ها گم شده است.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری امروز در مراسم نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت استان زنجان، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس پر افتخارترین دوران انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته محسوب می شود.

وی برضرورت مستند سازی خاطرات دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: این مستند سازی باید برای تاریخ آینده ایران ثبت و ضبط شود.

مقام عالی استان با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان یاران انقلاب، نظام و رهبری در استان زنجان، افزود: در جلسات هم اندیشی گلایه ها،انتقادها،طرح ضعف ها و اشتباهات مطرح می شود و می توانم بیش از 20 ساعت از این گلایه ها، کج اندیشی ها و رانت خواری ها حرف بزنم اما در شرایط بسیار حساسی قرار داریم کشتی ما در دریای طوفان زده در حرکت است.

استاندار زنجان افزود: مقصر شرایط امروز جامعه از سال 57 تا کنون در زنجان من هستم،اما اینکه به ناخدای کشتی کمک کنیم و آرامش را به دریای طوفان زده برگردانیم نیز باید مورد توجه قرار گیرد امید به آینده داریم اما اگر کوتاهی کنیم تضمنی وجود ندارد.

درویش امیری خاطرنشان کرد: باید هر کس در جایگاه خود به ناخدای کشتی کمک کند و شما پیشکسوتان پدران انقلاب اسلامی هستید و اگر فرزندان، نافرمانی،کج روی،بد اخلاقی و نامهربانی می کنند، اما باید ما درست برخورد کنیم.

وی گفت: تصور کنیم چند سیلی به صورت فرزند ناخلف بزنیم گاهی باید حوصله و فداکاری کنیم و گاهی باید از خود بگذریم اما از انقلاب و آرمان های امام و شهدا نگذریم.

استاندار زنجان با بیان اینکه برخی مواقع بد دفاع می کنیم که خسارت آن بیشتر است، افزود: امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مخالفان انقلاب اسلامی غوغا به پا کرده و هر روز جنگ روانی و تخریب را علیه نظام اسلامی به راه می اندازند اگر چه ما هم کد و بهانه دست دشمن می دهیم.

درویش امیری بیان داشت: در چند ماه اخیر اوضاع اقتصادی بهم ریخته و نوسانات ارزی و رانت خواری و وابستگی به دنیای کثیف بهانه و سوژه دست دشمن داده است.

وی افزود: در چهل سالگی انقلاب ای کاش در مسیری قرار می گرفتیم که خدمات شایسته انقلاب مثل خورشید بدرخشد، مگر جمهوری اسلام کم خدمت کرده است.

وی افزود: متاسفانه در مسیری قرار گرفته و حرکت می کنیم که خدمات شایسته در فضای پر التهاب اقتصادی و بد اخلاقی ها زشت اقتصادی گم شده است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ما امروز باید دور هم جمع می شدیم و خدمات شایسته نظام اسلامی را برای 40 درصدی که جنگ و 50 درصدی که انقلاب را درک نکرده اند، بشماریم.

وی با اشاره به خدمات شایسته نظام اسلامی در استان زنجان، تصریح کرد: باید در کنار زشتی ها دستاوردهای نظام اسلامی را نیز بیان کرد.

درویش امیری ادامه داد: بنا نیست 81 میلیون جمعیت مسائل فرهنگی را یک جور دیده و فکر کنند، اقوام،فرهنگ ها و خرده فرهنگ های مختلفی در کشور وجود دارد که دارای تفکرات ویژه ای هستند اگر چه دین رسمی کشور شیعه است و در نظام اسلامی زندگی می کنیم که باید تابع آن باشیم.

وی برضرورت جلوگیری از حرمت شکنی به پیشکسوتان تاکید کرد و گفت: باید در کشور و جامعه انقلابی و اسلامی حرمت پیشکسوتان نگه داشته شود چرا که نسل امروز نگاهش به رفتار جامعه نسبت به پیشکسوتان است.

استاندار زنجان ادامه داد: کاش روزی و روزگاری در زنجان استاندار می شدم که دست و بالم بازتر بود، در بسیاری مواقع شرمنده مردم زنجان هستیم.

درویش امیری خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتم محورهای مواصلاتی استان به بهترین بزرگ راه های کشور تبدیل شود .

وی افزود: در حوزه راه سازی حدود 200 میلیارد تومان بدهکار هستیم و در سفر مقام معظم رهبری بحث دو خطه کردن راه آهن مطرح شد در حالی که این پروژه در سال 95 آغاز شده و تا کنون 65 درصد کار انجام شده است در حالی که استان 300 میلیون تومان بدهکار پیمانکار هستیم.

استاندار زنجان گفت: بشکند دست و قلمی که بتواند به باغ موزه دفاع مقدس کمک کند و دریغ کند و تلاش می کنم دینم را به شهدای و غواصان دریا دل زنجان ادا کنم.

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) نیز در ادامه این جلسه، برضرورت کمک دستگاه های اجرایی برای کمک به ساخت پارک موزه دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: همایشی با حضور یکی از فرماندهان دفاع مقدس درهفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی افزود: جنگ نظامی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی را در چهار دهه گذشته طی کرده ایم، اگر چه مشکل داریم اما به برکت خون شهدا در اوج عظمت و قدرت می درخشد.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ ]
جناب آقای استاندار ضمن تقدیر از دغدغه به حق هم جنابعالی وهم مردم متاسفانه مقوله فرهنگی استان زنجان طی سالهای اخیر انحراف ومدیریت خاص وبرخلاف دیگر شهرهای کشور را طی نموده ومیسر شخصی وسلیقه ای بیشتر را بخود گرفته که دقیقا وتضاد وروند کشور واهداف عالیه بوده است مسئله موازی کاری صرف بودجه درجای دیگر عدم پاسخگویی به نیاز جامعه اجرای برنامه های غیر ضروری عدم استقبال مردم تعطیلی برنامه های مردمی طرد اصحاب فرهنگ بکارگیری افراد غیر متخصص وکم بنیه ودهها مورد خلاف عرف وحتی قانون مشکل این حوزه است
فرم ارسال نظر