logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۴
[ شناسه خبر : ۸۱۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وقف‌چی در گفت‌وگو با موج رسا:

پیشنهاد حذف یارانه در مقابل بیمه بازنشستگی را به تامین اجتماعی ارائه کردیم/ هیچ گاه اصراری بر انتصاب مدیر مدنظر خودم در زنجان نداشتم

پیشنهاد-حذف-یارانه-در-مقابل-بیمه-بازنشستگی-را-به-تامین-اجتماعی-ارائه-کردیم-هیچ-گاه-اصراری-بر-انتصاب-مدیر-مدنظر-خودم-در-زنجان-نداشتم

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: پیشنهاد حذف یارانه در مقابل بیمه بازنشستگی را به تامین اجتماعی ارائه کرده‌ام.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه پیشنهادی را به سازمان تامین اجتماعی در خصوص بیمه داده‌ایم، اظهار کرد: پیشنهاد بنده این است که در صورت علاقه مندی مردم یارانه خانوار خود را برای بازنشستگی پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه این پیشنهاد هم به نفع دولت بوده و هم تضمینی برای آینده مردم است، ابراز کرد: این موضوع در شرایط کنونی بزرگترین فرصت است که آن را به رئیس سازمان تامین اجتماعی ارائه کرده‌ایم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع دخالت نمایندگان در انتصابات مدیران عنوان کرد: یکی از اصلی‌ترین ضرورت‌های یک کشور بحث مدیریت نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه ما بارها نسبت به این موضوع نقد داشتیم، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که انسان محور توسعه است، نمایندگان به عنوان ناظر باید به روال انتصاب و عملکرد مدیران نظارت داشته باشند.

وقف‌چی با تاکید بر اینکه بنده هیچ گاه بر روی فرد خاصی تکیه نکرده‌ام، گفت: موردی بوده که بنده با توجه به شاخص‌ها پیشنهادات خودم را در انتصاب و یا انتصاب نکردن مدیری ارائه کرده‌ام اما هیچ گاه این موضوع شکل دخالت به خود نگرفته است.

وی با بیان اینکه بنده در بحث آموزش و پرورش به هیچ وجه بر روی فرد خاصی تکیه نکردم، افزود: اعتقاد راسخ ما این است که از افراد دارای تجربه و جوان در مدیریتها استفاده شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در خصوص اداره کل محیط زیست نیز اعتقاد ما این بود که از بین 15 هزار نفر یک مدیر در استان برای این اداره کل پیدا می‌شود و نیازی به ورود مدیر غیربومی نیست.

وی با بیان اینکه بنده هیچ گاه اصراری بر انتصاب مدیر مدنظر خودم نداشتم، ابراز کرد: نمایندگان حق دارند از ابزار نظارتی خود در انتصاب مدیران استفاده کرده و نظارتهای لازم را انجام دهند اما هیچ کس حق دخالت ندارد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر