logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱
[ شناسه خبر : ۸۱۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس فدراسیون تکواندو:

استعدادهای رده‌های پایه آینده تکواندو ایران را تضمین می‌کند/ باید به سمت قهرمانی‌های بزرگ حرکت کنیم

استعدادهای-رده‌های-پایه-آینده-تکواندو-ایران-را-تضمین-می‌کند-باید-به-سمت-قهرمانی‌های-بزرگ-حرکت-کنیم

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به ظرفیت‌های تکواندو ایران گفت: استعدادهای رده‌های پایه آینده تکواندو ایران را تضمین می‌کند.

به گزارش موج رسا; سیدمحمد پولادگر امروز در آئین افتتاحیه مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان کشور که به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود، ظرفیت‌های بالای تکواندوی کشور را مورد تعریف و تمجید قرار داد.

وی نوجوانان را ظرفیت‌ها و استعدادهای بزرگ کشور در رشته تکواندو عنوان کرد و افزود: در فروردین ماه امسال تیم ملی نوجوانان ایران در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان با ۷ طلا و ۲ برنز به مقام قهرمانی جهان بعد از هشت سال دست یافت و  کره جنوبی را پشت سرگذاشت.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به کسب سهمیه ۱۰۰ درصدی ایران در مسابقات المپیک جوانان که قرار است در آرژانتین برگزار شود، گفت: هر ۶ نماینده ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان موفق به کسب سهمیه این مسابقات شدند.

وی موفقیت‌های کسب شده تکواندو را نشان دهنده جایگاه قهرمانی ایران در جهان توصیف کرد و ادامه داد: افتخارآفرینان مسابقات قهرمانی جهان و راه یافتگان به المپیک جوانان از بین همین استعدادهای مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شده‌اند.

پولادگر به حضور تعداد زیادی از ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: حضور ۶۰۰ تکواندوکار در این مسابقات آینده تکواندو ایران را تضمین می‌کند.

وی با بیان اینکه در رده‌های پایه استعدادهای خوبی داریم، تصریح کرد: باید با استفاده از این ظرفیت‌ها به سمت قهرمانی‌های بزرگ حرکت کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر