logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۵
[ شناسه خبر : ۸۱۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس اقتصادی:

مفسدین اقتصادی براحتی قابل شناسایی هستند/ اخلال گران نقدینگی را از بورس به سمت بازار طلا و ارز فراری می دهند

مفسدین-اقتصادی-براحتی-قابل-شناسایی-هستند-اخلال-گران-نقدینگی-را-از-بورس-به-سمت-بازار-طلا-و-ارز-فراری-می-دهند

کارشناس اقتصادی گفت: فرصت طلبان و مفسدین اقتصادی براحتی قابل شناسایی و مجازات هستند.

حسین محمودی اصل امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: برخی مدیران باکدهای دوستان و اجاره ای در هماهنگی با برخی صندوق ها و برخی افراد خاص  در اقتصاد اخلال ایجاد می کنند.

وی با بیان اینکه این افراد از این طریق سودهای کلان به جیب می زنند،افزود: این افراد به راحتی کدهای خاص را خریداری می کنند.

 این کارشناس اقتصادی بیان داشت: با ورود سهامداران خرد و افزایش قیمت پس از 20 تا 40 درصد سود سهام  کدهای  خاص را در اوج می فروشند.

محمودی با بیان اینکه این بازی همچنان ادامه می یابد تا به سودهای کلان دست یابند، افزود:این فرصت طلبان و مفسدین با رهگیری کدهایی که هماهنگ می فروشند و با بررسی نقل و انتقال مالی بین صاحبان کدهای هماهنگ و سایر شیوه ها براحتی قابل شناسایی و مجازات هستند.

وی خاطرنشان کرد: این اخلال گران اقتصادی با متضرر کردن سهامداران خرد، نقدینگی را از بورس به سمت بازار طلا و ارز فراری می دهند.

محمودی با اشاره به اینکه در راستای مقابله با اخلال گران اقتصادی که توطئه های دشمنان را در اقتصاد پیاده می کنند نیاز است دادستان، مجلس و نهادهای نظارتی به موضوع ورود کنند.

وی افزود: بی تردید شناسایی و مقابله با این اخلال گران در بورس،ضمن افزایش شفافیت، رونق ورشد بورس را فراهم خواهد آورد//ن .

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر