logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۸۰۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با اجرای نمایش هم نفس؛

جشنواره تئاتر استان زنجان آغاز به کار کرد/رقابت 10 گروه نمایشی در سی امین جشنواره

-جشنواره-تئاتر-استان-زنجان-آغاز-به-کار-کرد-رقابت-10-گروه-نمایشی-در-سی-امین-جشنواره

با اجرای نمایش هم نفس در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان، سی امین جشنواره تئاتر استان زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش موج رسا; سی امین جشنواره تئاتر استان زنجان از امروز در محل سالن هنر پلاتوی ماندگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

از  ١٨ اثر نمایشی تولید شده در شهرستان های استان زنجان،پس از بازبینی و انتخاب آثار توسط هیئت بازبین مجموعا ١٠ اثر به بخش رقابتی این جشنواره راه یافتند.

داوران این جشنواره با حکم دبیر جشنواره،اصغر همت، شکر خدا گودرزی و خانم افسر اسدی هستند که از امروز این جشنواره را داوری می کنند.

آیین اختتامیه این جشنواره با انتخاب ٢ اثر برگزیده و برندگان رشته های مختلف ساعت ١٨ روز چهار شنبه هفتم شهریور ماه سال جاری در محل سالن هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

 گفتنی است،طبق رای داوران نمایش «مبارزه زن ماهیگیراندولسی» از شهرستان خدابنده،  «درمیان ابرها» از شهرستان زنجان، «مصاحبه» از شهرستان زنجان، «شب بخیر» نیویورک از شهرستان زنجان و «برادری» از شهرستان زنجان به جشنواره راه یافتند.

همچنین نمایش های «فوگو»،«کات» و «هم‌نفس» از شهرستان ابهر، «کاغذ باطله» از شهرستان زنجان، «کمدی استشمامات» از شهرستان زنجان نیز دیگر نمایش‌های راه یافته به سی‌امین جشنواره تئاتر استان محسوب می شوند.

امروز از ساعت 17 نمایش «هم‌نفس»، ساعت 18 و 30 دقیقه نمایش «برادری» و ساعت 20 و 30 دقیقه نمایش «کاغذ باطله» روی صحنه رفت.

برنامه های اجرای روز دوشنبه پنجم شهریورماه نیز به این صورت است که از ساعت 17 نمایش «مصاحبه»، ساعت 18 و 30 دقیقه نمایش «کات» و ساعت 20 و 30 دقیقه نمایش «شب بخیر نیویورک» روی صحنه می رود.

بر اساس برنامه پیش بینی شده،روز سه‌شنبه ششم شهریورماه نیز از ساعت 17 نمایش «زن ماهیگیر اندلسی»؛ ساعت 18 و 30 دقیقه «کمدی استشمامات» و ساعت 20 و 30 دقیقه نمایش «فوگو» روی صحنه می‌رود.

همچنین در طول برگزاری جشنواره از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه روز دوشنبه ورکشاپ با حضوراعضای هیأت داوران برگزار می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر