logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶
[ شناسه خبر : ۷۹۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرشعب بانک مسکن استان زنجان خبرداد

اعطای72 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان در زنجان

اعطای72-میلیارد-ریال-تسهیلات-ازدواج-به-زوج‌های-جوان-در-زنجان-

مدیرشعب بانک مسکن استان زنجان با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت شده به زوج‌های جوان توسط بانک مسکن گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 72 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان در استان زنجان پرداخت شد.

سلمان داشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در سطح استان اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تا به امروز 625 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در استان زنجان به زوج‌های جوان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت زوج‌های جوان 72 میلیارد 400 میلیون ریال تسهیلات از بانک مسکن دریافت کردند.

مدیرشعب بانک مسکن استان زنجان همچنین با اشاره به پرداخت 200 مورد تسهیلات روستایی در سطح استان افزود: این میزان تسهیلات از ابتدای سال 96 تا به امروز پرداخت شده و میزان تسهیلات ارائه شده نیز 37 میلیارد 200 میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه بانک مسکن در راستای حمایت از ساخت و سازها در مناطق فرسوده استان تسهیلات ارائه می‌دهد ابراز کرد: بانک مسکن در این بخش نیز در مدت یک سال گذشته تا به امروز 180 مورد تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.

داشاد بیان کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده در این مدت نیز 66 میلیارد و 500 میلیون تومان بود.

وی همچنین با اشاره به ارائه تسهیلات در قالب طرح خرید از محل صندوق پس انداز مسکن یکم گفت: در قالب این طرح نیز 915 مورد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرشعب بانک مسکن استان زنجان خاطر نشان کرد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون 594 میلیارد و 774 میلیون ریال تسهیلات در سطح استان ارائه شده است.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات احداث مسکن از محل صندوق پس انداز مسکن یکم بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح 144 مورد با اعتبار 90 میلیارد و 469 میلیون ریال به متقاضیان در سطح استان پرداخت شده است.

داشاد خاطر نشان کرد: 6 هزار و 53 مورد حساب صندوق پس انداز مسکن یکم افتتاح شده که از ابتدای آغاز طرح میزان مبلغ افتتاح این تعداد حساب یک هزار و 15 میلیارد ریال بود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر