logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۵
[ شناسه خبر : ۷۹۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

خرید بیش از 400 هزارتن گندم در استان زنجان/ 50 درصد مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شد

خرید-بیش-از-400-هزارتن-گندم-در-استان-زنجان-50-درصد-مطالبات-گندم‌کاران-استان-پرداخت-شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به خرید گندم در استان زنجان گفت: بیش از 400 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شد.

عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه سال گذشته مجموع خرید گندم در استان زنجان به ۱۹۵ هزار تن رسید، اظهار کرد: امسال تاکنون 400 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه رکورد خرید گندم امسال پس از نه سال در استان زنجان شکسته می‌شود، ارزش این میزان خرید را حدود 530 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان 230 میلیارد تومان معادل 50 درصد بهای گندم های تحویلی به سیلو ها به حساب کشاورزان واریز شده است.

جعفری بیان کرد: با توجه به اهتمام و حساسیت دولت به منظور تامین و پرداخت بهای محصولات خریداری شده بویژه گندم، امسال شرایط پرداخت وجوه و تسویه حساب کشاورزان بسیار مطلوب تر از سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۸ مرکز خرید گندم در استان زنجان عنوان کرد: خرید گندم در تمامی مراکز استان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و کار خرید تا اطلاع ثانوی متناسب با زمان برداشت مناطق سردسیر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، امسال هر کیلوگرم گندم به قیمت یک هزار و 300 تومان از کشاورزان خریداری می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر