logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۷۹۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

توزیع 756حلقه لاستیک بین رانندگان حمل کالای زنجان

توزیع-756حلقه-لاستیک-بین-رانندگان-حمل-کالای-زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با توجه به مطالبات رانندگان حمل و نقل و کالا و پیگیری های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تاکنون 756 حلقه لاستیک در اختیار رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا در استان زنجان  قرار گرفته است.

به گزارش موج رسا; ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌های صنفی رانندگان و عاملین فروش نسبت به توزیع لاستیک بین رانندگان اقدام کرده است.

وی افزود: براساس ثبت نام رانندگان وسایل نقلیه حمل کالا درخواست لاستیک را مورد بررسی قرار داده  و حواله لاستیک را صادر می کند.

این مسئول تصریح کرد: مالکین ناوگان باری استان می‌توانند با دریافت حواله از طریق تشکل های صنفی  و با نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به عاملین فروش لاستیک درسطح استان مراجعه و  نیاز ناوگان خود را تامین کنند.

دست نشان با اشاره به اینکه 9عامل فروش رسمی در استان مشخص شده است، افزود:دریافت حواله براساس پیمایش و محل ثبت کارت هوشمند ناوگان است.

وی ادامه داد: توزیع کنندگان و یا عاملین فروش حق فروش خارج از معرفی نامه را ندارند و در صورت مشاهده، تخلف آنان مصداق عرضه خارج از شبکه مجاز محسوب و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر