logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷
[ شناسه خبر : ۷۹۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامي استان زنجان خبرداد

کشف احتكار انواع لوازم خانگي به ارزش 4 ميلياردی در زنجان

کشف-احتكار-انواع-لوازم-خانگي-به-ارزش-4-ميلياردی-در-زنجان

فرمانده انتظامي استان گفت: مأموران پليس آگاهي استان انواع لوازم خانگي احتكار شده به ارزش 4 ميليارد و 150 ميليون ريال را در زنجان كشف كردند.

سردار علي آزادي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مبارزه جدي با سودجويان و اخلالگران اقتصادي اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي استان، از اخباري مبني بر نگهداري و احتكار انواع لوازم خانگي و برقي در 2 انبار واقع در زنجان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: بلافاصله با كسب مجوز قضائي و با حضور نمايندگان پليس آگاهي ، ماموران اماكن ، تعزيرات حكومتي و اداره صنعت، معدن و تجارت، طي يك عمليات از انبارهاي مورد نظر بازديد به عمل آمد كه در نتيجه آن 407 دستگاه انواع لوازم خانگي فاقد مدارك و احتكار شده،كشف و توقيف شد.

وي با بيان اينكه کارشناسان ارزش محموله لوازم خانگي و برقي احتكار شده را 4 ميليارد و 150 ميليون ريال برآورد کردند، گفت: در اين خصوص 2 متهم دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان گفت: شهروندان مي توانند اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر