logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸
[ شناسه خبر : ۷۹۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

آزادگان آبرو و افتخار کشور هستند/ برجام درس عبرتی برای تدوام مسیر مقاومت است

آزادگان-آبرو-و-افتخار-کشور-هستند-برجام-درس-عبرتی-برای-تدوام-مسیر-مقاومت-است

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان آبرو و افتخار کشور هستند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان به حفظ اعتقادات دینی و حفظ حجاب تاکید کرد و اظهار داشت: باید مراقب اعمال و رفتارهای خود بوده از انجام کارهای ضد اعتقادات دینی خودداری کنیم.

وی با اشاره به سفارشات دین اسلام و با تاکید بر اینکه باید از محرمات و اعمال ناروا دوری کنیم، عنوان کرد: تلاشها باید در این راستا باشد که از انجام اعمال مخالف با آموزه های اسلامی دوری کنیم.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور تصریح کرد: آزادگان آبرو و افتخاری برای کشور هستند چرا که انواع شکنجه‌های رژیم بعث عراق را تحمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شنجه دشمن تاثیری در آزادگان ما نداشت و آنها اجازه تحقق اهداف دشمن را ندادند، خاطرنشان کرد: امروز نیز باید در مقابل استکبار جهانی مقاومت کنیم و در این راستا نیاز است تا از آزادگان درس بگیریم.

حجت‌الاسلام موسوی با تاکید بر مقاوت در برابر دشمنان و جلوگیری از تحقق‌ خواسته‌های آنها گفت: ترامپ امروز در نقش معاویه ظاهر شده و در راستای رسیدن به اهدافش تلاش می‌کند.

وی برجام را درس عبرتی دانست که ترامپ آن را با وجود مذاکرات مختلف کنار گذاشته است، افزود: رئیس جمهور آمریکا در شرایطی که زیر توافق برجام زده قصد دارد تا ایران را به دوباره به میز مذاکراه بکشاند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به راهبرد جمهوری اسلامی در اینکه ایران هیچ گاه آغازگر جنگ نبوده است، اظهار کرد: بر اساس منطق ایران آغازگر جنگ نخواهد بود و همچنین آنها نیز با توجه به سابقه ایستادگی جمهوری اسلامی جرات حمله به ایران را ندارند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر