logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۷۹۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه زنجان مطرح شد؛

اختصاص 43 میلیارد تومان به برنامه های فرهنگی و رسانه ای استان زنجان

اختصاص-43-میلیارد-تومان-به-برنامه-های-فرهنگی-و-رسانه-ای-استان-زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: طی تفاهم نامه ای که بین وزارت فرهنگ و ارشاد و استانداری زنجان با مبلغ 43 میلیارد تومان برای اجرای برنامههای فرهنگی، هنری و رسانه ای منعقد شد.

به گزارش موج رسا; فاطمه کرباسی در نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های زنجان،طارم و ماهنشان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: تفاهم نامه همکاری بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری زنجان به منظو پیشبرد برنامه های فرهنگی، هنری، ادبی و رسانه ای منعقد شد.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه با اهداف مشخصی منعقد شد، افزود: 43 میلیارد تومان به صورت مشترک به منظور حمایت و پیشبرد برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری طی سه سال در این تفاهم نامه گنجانده شد.

 این مسئول با بیان اینکه تفاهم نامه همکاری های دوجانبه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری زنجان به امضای طرفین رسید،افزود:در این تفاهم نامه به اهمیت توسعه فرهنگی و سیاست های فرهنگی دولت خدمتگزار مبنی برعدالت در توزیع امکانات مختلف فرهنگی و هنری در تمام نقاط کشور و تعیین اهداف و برنامه های سه ساله تا سال ١٤٠٠ شمسی تاکید شده است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: در این تفاهم نامه محورهای همکاری در قالب توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری و دینی در حوزه های مختلف با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های فرهنگی، هنری و تاریخی استان، تکمیل و تجهیز طرح های نیمه تمام تملک دارایی های سرمایه ای فرهنگی، هنری و دینی استان زنجان، توجه به فرهنگ و هنر اقوام استان و بهره گیری از ظرفیت های آن ها در راستای وحدت و انسجام فرهنگ ملی و توسعه و تقویت زیرساخت های آموزشی، تخصصی و فضاهای فرهنگی و هنری استان زنجان تاکید شده است.

وی گفت: همچنین بازنگری، اصلاح و هرگونه تغییرات در مفاد تفاهم نامه با رضایت طرفیت امکانپذیر خواهد بود.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ ]
در دوره دولت تدبیر وامید فرهنگ وهنر استان زنجان از حداقل مسایل قرهنگ وهنری محروم بوده ودر مظلومیت بسر می برد اشخاصی که بعنوان اهالی فرهنگ وهنر در مرسم وزیر حضور داشتند به تعداد کم افراد غیر مرتبط واغلب دوستان دعوت کنندگان بودند وبودجه فرهنگی وهنری استان مدیریت می شود به سوی سلیقه وجایگاه اثبات واستحکام افرادی که در مدیریت ارشاد واصحاب قدرت وحامیان این اشخاص حضور دارند .برنامه های فرهنگی وهنری از جایگاه حمایتی ارشاد خارج شده .مدیریت قبلی ارشاد در بدنه فعلی جاری وهدایت مخفیانه دارد .
فرم ارسال نظر