logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۷۸۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف میزان 9 میلیارد تومان کالای احتکار شده در استان زنجان/ 16 هزار نفر در اثر تصادفات جاده‌ای در سطح کشور جان خود را از دست دادند

کشف-میزان-9-میلیارد-تومان-کالای-احتکار-شده-در-استان-زنجان-16-هزار-نفر-در-اثر-تصادفات-جاده‌ای-در-سطح-کشور-جان-خود-را-از-دست-دادند

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به برخورد با احتکار کالا در سطح استان کفت: میزان کشف کالاهای احتکار شده در استان زنجان 9 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش موج رسا; سردار علی آزادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند عامل توسعه در جامعه باشند و در جامعه منجر به پیشرفت شده و سبب ارتقای امنیت شوند.

وی با اشاره به تعداد تماس‌های مردمی با پلیس 110 در سطح استان زنجان تصریح کرد: بیش از 133 هزار تماس با 110 گرفته شده که 7751 تماس منجر به عملیات شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به میزان کالاهای قاچاق کشف شده در استان زنجان بیان کرد: میزان کالاهای قاچاق کشف در سطح استان زنجان شده در سالجاری 20 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به برخورد پلیس با احتکار کالا در استان زنجان افزود: برخی‌ها تنها به فکر سود خود هستند و دست به احتکار میزنند و با این کارشان منجر به اختلالات اقتصادی و در نهایت فشار اقتصادی به مردم می‌شوند.

سردار آزادی

سردار آزادی با اشاره به کشف کالاهای احتکار شده در شهرستانهای زنجان٬ ایجرود و ابهر بیان کرد: میزان کالاهای احتکار شده بالغ بر 9 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: کالاهای احتکار کشف شده از برنج گرفته تا لوازم خانگی و سایر اقلام بود که با همکاری پلیس و بازرسان تنظیم بازار در استان زنجان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تلفات جاده‌ای در سطح کشور بیان کرد: در سال گذشته 28 هزار نفر در سطح کشور در اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده بودند که این میزان به 16 هزار نفر کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه حوادث جاده‌ای به چهار عامل برمی‌گردد افزود: نخستین عامل انسانی بوده و ایمن بودن خودرو‌ها دومین عامل و سومین و چهارمین عامل نیز به ترتیب جاده و عوامل محیطی بوده است.

سردار آزادی با اشاره به پایین بودن کیفیت خودروهای تولیدی افزود: خودروهای ما استاندارد لارم را ندارند و باید خودروسازان به کیفیت و ایمن بودن خودروهای تولیدی بیشتر توجه داشته باشند.

وی با اشاره به تعداد جانباختگان در اثر تصادفات جاده‌ای و درون شهری بیان کرد: میزان تلفات در اثر تصادفات درون شهری تغییری نداشته ولی در تعداد تلفات جاده‌ای 13 نفر امسال افزایش داشتیم.

سردار آزادی

فرمانده انتظامی استان زنجان عنوان کرد: در صدد هستیم با کمک رسانه و برگزاری برنامه‌های پیشگیرانه میزان تلفات ناشی از تصادفات را در سطح استان زنجان کاهش دهیم.

وی در مورد سوالی در خصوص استاندارد نبودن سپر ماشین‌های سنگینی که در جاده‌ها با زیر گرفتن خودرو‌ها حوداث دلخراشی ایجاد می‌کنند عنوان کرد: این موضوع در حال بررسی کارشناسانه بوده و این امر به سازندگان خودروها اعلام می‌شود.

سردار آزادی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی بیان کرد: فضای مجازی همانند تیع دو لبه بوده و اگر از این فضا به خوبی استفاده شود فرصت است ولی اگر برخلاف آن استفاده شود برای جامعه آسیب‌های زیادی ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه علارغم انجام کار‌های پیشگیرانه در جلوگیری از آسیب‌های فضای مجازی در سطح استان شاهد افزایش جرایم فضای مجازی هستیم بیان کرد: میزان جرائم فضای مجازی 43 درصد یافته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته 157 نفر مجرم فضا مجازی دستگیر شد بیان کرد: امسال این تعداد به 224 نفر رسیده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر