logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۹
[ شناسه خبر : ۷۸۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف احتكار 27 ميلياردي برنج و روغن موتور در زنجان/ با احتکار کالا در استان زنجان به شدت برخورد می‌شود

کشف-احتكار-27-ميلياردي-برنج-و-روغن-موتور-در-زنجان-با-احتکار-کالا-در-استان-زنجان-به-شدت-برخورد-می‌شود

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش برخورد با احتکار کالا در زنجان گفت: برنج و روغن موتور احتکار شده به میزان 27 ميليارد در زنجان کشف شد.

سردار آزادی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بازاریان انسان‌های شریفی هستند اظهار کرد: تعدادی از افراد در این قشر ممکن است از وضعیت فعلی بازار سوء استفاده کرده و دست به احتکار بزنند.

وی از كشف بيش از 60 هزار ليتر روغن موتور و 13 تن برنج احتكار شده به ارزش 27 ميليارد ريال توسط ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان ابهر و خرمدره خبر داد.

وی ابراز کرد: مأموران پليس امنيت عمومي از اخباري مبني بر نگهداري و احتكار روغن موتور و برنج در 2 انبار واقع در شهرستان ابهر و خرمدره مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

سردار آزادي افزود: بلافاصله با كسب مجوز قضائي و با حضور نمايندگان پليس امنيت عمومي، تعزيرات حكومتي و اداره صنعت، معدن و تجارت، طي دو عمليات از انبارهاي مورد نظر بازديد به عمل آمد كه در نتيجه 60 هزار ليتر روغن موتور و 13 تن برنج ايراني و خارجي 228 عدد لوازم بهداشتي و6 تعداد 6 هزار عدد تايد دستي و ماشيني ايراني فاقد مدارك و احتكار شده، كشف و توقيف شد.

وي با بيان اينكه کارشناسان ارزش محموله هاي احتكار شده را 27 ميليارد ريال برآورد کردند، گفت: در اين خصوص 2 متهم دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان گفت: شهروندان مي توانند اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: به این افراد شدیدا اخطار داده می‌شود که تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها با همکاری مردم و اطلاعات خوبی که در اختیار مردم قرار می‌دهند با این افراد برخورد قاطع می‌شود.

احتكار 50 ميلياردي در زنجان   

فرمانده انتظامي استان گفت: مأموران پليس آگاهي استان، 8 هزار و 274 عدد انواع لوازم خانگي و الكتريكي احتكار شده به ارزش 50 ميليارد ريال را در زنجان كشف كردند.  

وی با اشاره به مبارزه جدي با سودجويان و اخلالگران اقتصادي بيان کرد: مأموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي استان، از اخباري مبني بر نگهداري و احتكار انواع لوازم خانگي و برقي در 2 انبار واقع در زنجان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

سردار آزادی افزود: بلافاصله با كسب مجوز قضائي و با حضور نمايندگان پليس آگاهي، ماموران اماكن، تعزيرات حكومتي و اداره صنعت، معدن و تجارت، طي يك عمليات از انبارهاي مورد نظر بازديد به عمل آمد كه در نتيجه آن 8 هزار و 274 عدد انواع لوازم خانگي و لوازم الكتريكي فاقد مدارك و احتكار شده،كشف و توقيف شد.  

وي با بيان اينكه کارشناسان ارزش محموله لوازم خانگي و برقي احتكار شده را 50 ميليارد ريال برآورد کردند، گفت: در اين خصوص 3 متهم دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.  

فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان گفت: شهروندان مي توانند اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر