logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۷
[ شناسه خبر : ۷۸۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف 59 كيلو گرم شيشه و پيش ساز شيشه در عمليات مشترك پليس زنجان و ناجا

کشف-59-كيلو-گرم-شيشه-و-پيش-ساز-شيشه-در-عمليات-مشترك-پليس-زنجان-و-ناجا

فرمانده انتظامي استان از كشف بيش از 59 كيلو گرم شيشه و پيش ساز شيشه در عمليات مشترك پليس مبارزه با مخدر استان زنجان و ناجا خبر‌داد.

سردار علي آزادي  در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پي مبارزه قاطع پليس با سوداگران مرگ ماموران مبارزه با مواد مخدر استان از حمل و قاچاق محموله سنگين مواد مخدر صنعتي مطلع شدند.

وی تصریح کرد: در بررسي‌هاي دقيق و تكميلي ماموران، از توزيع يك محموله بزرگ مواد مخدر صنعتي در استان تهران مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند‌.

فرمانده انتظامی استان زنجان به همكاري و تعامل مشترك ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان‌هاي زنجان و ناجا در اين عمليات اشاره و تصريح كرد: در اين عمليات از منزل متهمان 59 كيلو گرم شيشه، پيش ساز شيشه و دستگاه ترازوی دیجیتالی كشف و 3 متهم نيز در اين زمينه دستگير شد.

وی با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر بیان کرد: بي‌شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس مي‌تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

كشف بيش از 28 هزار ليتر سوخت قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامي استان زنجان از شناسايي و توقف محموله سوخت قاچاق توسط ماموران پليس آگاهي خبر داد و گفت: اين محموله 28 هزار و 500 ليتر سوخت قاچاق بود که كشف شد.

وی عنوان کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق و حفظ و حراست از سرمايه هاي ملي ماموران پليس آگاهي از حمل يك محموله سوخت قاچاق توسط يك دستگاه كاميون كشنده تانكردار مطلع شدند.

سردار آزادي افزود: با اين اطلاع تيمي از ماموران پليس آگاهي استان زنجان، با رعايت نکات انتظامي و ايمني و علائم هشدار دهنده اين خودور را در اتوبان زنجان - قزوين متوقف کردند. اين مقام مسئول با اعلام اينكه در بازرسي از اين خودرو 28 هزارو 500 ليتر سوخت قاچاق كشف شد تصريح كرد :متهم به هويت معلوم دستگير و اقدامات قانوني صورت گرفته است .

فرمانده انتظامي استان زنجان از همشهريان خواست در صورت اطلاع از فعاليت هاي قاچاقچيان سوخت،مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر